Fuck ångest

Jag har ångest så himla ofta. Nu med, medan jag skriver detta. Det är inte överjävligt just nu men ändå jobbigt. Jag funderar på om jag behöver lugnande.

Ute regnar det kraftigt så jag kan inte gå ut och göra något. Det brukar kunna lindra lite.

Jävla skitångest. Vill inte ha det så här.
 

Jävla skit det här är att genomlida. Har tagit maxdos lugnande. Önskar jag hade någon att prata med. Katterna räcker inte riktigt till.
 
Nu har det gått över en timme sedan jag tog första dosen och en halvtimme efter den andra dosen. Skakar fortfarande.
Vid det här laget hoppas jag att du har somnat, men jag tänker att det borde finnas någonstans du kan vända dig om du tycker det är jobbigt att härda ut på egen hand. Typ jourhavande medmänniska eller vad som helst. VadGörVi-tråden brukar ju vara ett säkert kort för att hitta vakna människor att bara surra med annars. :)
 
Glöm inte att andas, du vet att VI finns här. Kanske inte samtidigt, men någon finns här och SER dig. :heart
Tack! Ja, jag kom på att jag måste andas. Så jag andades och så kickade medicinen in och knockade mig.
Vid det här laget hoppas jag att du har somnat, men jag tänker att det borde finnas någonstans du kan vända dig om du tycker det är jobbigt att härda ut på egen hand. Typ jourhavande medmänniska eller vad som helst. VadGörVi-tråden brukar ju vara ett säkert kort för att hitta vakna människor att bara surra med annars. :)
Ja, jag hade somnat. Jourhavande medmänniska brukar ha en telefonkö på en timme om man ens kommer fram. VadGörVi-tråden undviker jag eftersom det rätt som det är kan stå något som jag får ångest av.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag sitter och kollar var jag kan få tag i växter till min skogsträdgård. Det finns ställen lite här och där. Den stora haken är att man...
Svar
13
· Visningar
864
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Igår hade jag en jobbig kväll av div anledningar. Hade massor att göra men hjärnan löpte amok och med den kom ångesten. Började fundera...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Jag tror att jag tog två lugnande med min kvällsmedicin, men är inte helt hundra. Känner mig olustig och har en krypande ångest. Så...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har mått ganska bra nu i juli. Har kunnat minska på flera ångest- och sömnmediciner och känt mig lugn ändå. Men så ringde nån från...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp