"Funktionstäcken" eller "muskeltäcken", eller ja... ni fattar

Sv: "Funktionstäcken" eller "muskeltäcken", eller ja... ni fattar

Obtrac täckena har en fantastisk passform!! Men det är ju stört omöjligt att beställa?! Har försökt hur länge som helst och de svarar inte? Tillverkas de inte längre?

Köpte mitt på Stora Stockholm för säkert 5 år sen så vet faktiskt inte.
 
Sv: "Funktionstäcken" eller "muskeltäcken", eller ja... ni fattar

kl

Jag har ett obtrack som är för litet till min grabb, jag tyckte också det var bra , känns som en andra hud
 
Sv: "Funktionstäcken" eller "muskeltäcken", eller ja... ni fattar

Kollade på deras sida igen och det är bara vissa modeller som går att beställa, det svart/röda "original täcket" har varit slut i flertalet storlekar i en evighet. Surt!

Martha: vilken storlek? Ska du sälja det ;)
 
Sv: "Funktionstäcken" eller "muskeltäcken", eller ja... ni fattar

Har precis sålt det (satt ut det på fb när jag läst denna tråden) ....det är strl 37 så det är väl för litet för din hund.
 
Sv: "Funktionstäcken" eller "muskeltäcken", eller ja... ni fattar

Hon är ju alltid i behov av en varm mössa;) 55cm hade varit mer lagom!
Men tack ändå!

/LL
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: Pilot
·
Hästvård Usch jag känner mig jättekluven. Jag har en konvalescent som inte får bli kall över ryggen pga skada. Han är oklippt förutom en ruta...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 237
Hästvård Hästen sätter päls som en shettis och svettas lätt. Blir lätt stövig/mjällig i full päls. Står här inne ca 12 h per dygn men i...
2
Svar
24
· Visningar
1 919
Senast: Seabaz
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
15 546
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp