Bukefalos 28 år!

Fyraaring som hittar pa saker.

Här har vi också haft låtsaskompisar och framförallt låtsashundar. Många gånger har vi fått lov att öppna en extra dörr alt bagageluckan för att släppa in hundarna. Vi har mest skrattat åt det och spelat med.
 
Och den dagen han inte behöver er mer? :eek: :eek:

Förlåt, skoja bara men SERIÖST så läskigt. Allt prat om låtsaskompisar skrämmer the bejesus out of me alltså :eek:

Jag hade låtsaskompisar! Gullan och Laila. Som jag minns det, fast det är naturligtvis väldigt osäkert, så visste jag att de var just låtsaskompisar. Men jag hade dem ändå.

Den enda situation jag kan erinra mig när Gullan och Laila var med var en gång i godisaffären. Möjligen kan de va varit med för att mamma skulle köpa MER godis, vi var ju tre om det.
 
Jag hade också låtsaskompisar. De var föräldralösa och hade en riktigt tragisk historia. Stackars små barn. Deras föräldrar hade drunknat medan de var ute och seglade. Det gick en tunnel under min säng, och genom den kom man till deras värld.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag sag nagonstans att det var lang vantetid att fornya pass i Sverige sa jag kollade och upptackte att mitt svenska pass gar ut i...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
17 403
Senast: 95johsv
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 392
Senast: Huggorm
·
Hundavel & Ras Vi akte till en vingard for att provsmaka och kopa ett par flaskor vin i dag. Nar vi kom dit visade det sig att de hade en Lagotto traff...
2
Svar
20
· Visningar
4 013
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Avla utan fullständig stam?
  • INK
  • IRAP vid hornhinnesår?

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp