Gift vid första ögonkastet 2022!

Någon som kollat den amerikanska versionen som finns på play? Har du en fundering där nämligen som relaterar till Märthas kuddmur…
 
Har nu sett sista avsnittet plus "så gick det sen"

Innan har jag tyckt det kännts lite sådär när relationerna har kallats för expriment. Men i året säsong har det verkligen varit exprimentmatchningar.
Jag hoppas att experterna inte matchar extremt extroverta med introverta, hög energi med lågenergi, personer med hög integritet med kramiga och närhetsspontana eller pratglada med lågmälda och eftertänksamma nästa år.

När man inte själv har råkat förälska sig i någon så är det en enorm uppförbacke att lyckas bli bekväm med en motpol på 4 v. Jag tycker inte det är bra matchningar när en stor del av grundpersonligheten är ens raka motsatts. Och experternas förhoppning att de ska bli varandras vågskålar på 4 v är naiv.

Jag förstår vad Hans ville säga. Att det inte flöt i samtalen. För mig är det jätteviktig bit av attraktionen att humor och samtal flyter. Jag förstår vad han menade att han var kär i kärleken och att han först drogs med för Bodil är ju både vacker och trevlig, men inte rätt. Dock uttryckte han sig bedrövligt och aggerade ännu sämre. Han inigrerade inte heller Bodil öht i samtalet eller kände in henne.
Jag hoppas Bodil hittar en grym man för hon verkar helhärlig.

Jonas :love: Så glad för hanns skull. Stort av Martin att inse att det han trodde han ville ha var fel.

Jonas och Louise. Tja, med facit i hand så är jag inte förvånad. De var söta men på något skumt vis så kändes det inte helt äkta.

"Vad hände sen" kunde jag knappt se eller förstå. Vad var det för hysterisk människa som ledde programmet? Klippningen var så förvirrande att man kundevtro att de tappat alla klippbitar på golvet ochbsen klistat ihop dem på måfå.
 
Vad är det för fel att äta vid ett litet soffbord och se på Disney 😅
Säkert inget fel, men enligt mig är lädet lite obehagligt med vuxna som sitter och tittar barnprogram (om man nu inte råkar ha barn). Speciellt märkligt när det blir ens första filmval med en person man knappt känner 😂
 
Säkert inget fel, men enligt mig är lädet lite obehagligt med vuxna som sitter och tittar barnprogram (om man nu inte råkar ha barn). Speciellt märkligt när det blir ens första filmval med en person man knappt känner 😂

Obehagligt 😂😂😂
Alltså Disney, Pixar osv är familjefilmer, det är lite skillnad att se på typ Teletubbies 😅
Jag har inga barn och är snart 40 och Disney eller Anime är alltid mitt förstahandsval.
Gillar man inte det är man verkligen inte rätt person för mig.
 
Tänker du på Zach (:yuck:) & Mindy (:heart)?
Nej jag tänker på när Jessica skojar med Austin på bröllopsnatten om att sätta upp just en kuddmur i sängen mellan dom.

Har aldrig hört talas om något liknande innan Märtha introducerade begreppet för mig nämligen så antar att det inte är vanligt att folk sover såhär (när man tvingas dela säng)? För mig känns det då som att produktionen kan ha introducerat idén för Märtha…
 
Nej jag tänker på när Jessica skojar med Austin på bröllopsnatten om att sätta upp just en kuddmur i sängen mellan dom.

Har aldrig hört talas om något liknande innan Märtha introducerade begreppet för mig nämligen så antar att det inte är vanligt att folk sover såhär (när man tvingas dela säng)? För mig känns det då som att produktionen kan ha introducerat idén för Märtha…
Ja just det jag glömde att hon skojade om det, men det var inget nytt koncept för mig, känner dock igen det som en barnslig barngrej, så min tanke när Jessica skojade om det var just att de skrattade om det för det är ju inget vuxna gör (bassilusker, Min side och Din sida).
 

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som följer nya säsongen? Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre. Bra...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
30 661
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Var fjolåret övervägande bra eller dåligt för er? Eller mitt i mellan? Varför? Jag har aldrig tidigare haft ett så här utpräglat dåligt...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 379
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 988
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp