Gift vid första ögonkastet 2022!

Hjälp vad hemskt det var att se äventyrsparet. Sjukt stelt, och så tråkigt hur hon stängde sig direkt.
Såg ni skillnaden mot de andra paren under vigseln? På spåret-paret kunde ju knappt hålla varken händer eller ögon ifrån varandra, de stod nära med kroppskontakt. Gayparet stod också nära och höll handen då och då. Men äventyrsparet stod seriöst typ 2 meter ifrån varandra 😄 Nej, jag tror de kommer få det riktigt tufft. Hon kommer vara stel och stängd, och han kommer inte våga ta initiativ och tassa på tå kring henne tror jag.

Gayparet tror jag kan ha kul men inte mer än så, tror fortfarande att de lever i för olika sammanhang. Det visade sig mer tydligt under avsnitt två när det blev lite prat om stad vs landsbygd och så.

På spåret-paret var så himla härliga, alltså deras bröllop var nog en av de bästa, så mycket värme, glädje och hångel! Lite samma känsla på dom som när Maxine gifte sig med Emil.
 
Hjälp vad hemskt det var att se äventyrsparet. Sjukt stelt, och så tråkigt hur hon stängde sig direkt.
Såg ni skillnaden mot de andra paren under vigseln? På spåret-paret kunde ju knappt hålla varken händer eller ögon ifrån varandra, de stod nära med kroppskontakt. Gayparet stod också nära och höll handen då och då. Men äventyrsparet stod seriöst typ 2 meter ifrån varandra 😄 Nej, jag tror de kommer få det riktigt tufft. Hon kommer vara stel och stängd, och han kommer inte våga ta initiativ och tassa på tå kring henne tror jag.

Gayparet tror jag kan ha kul men inte mer än så, tror fortfarande att de lever i för olika sammanhang. Det visade sig mer tydligt under avsnitt två när det blev lite prat om stad vs landsbygd och så.

På spåret-paret var så himla härliga, alltså deras bröllop var nog en av de bästa, så mycket värme, glädje och hångel! Lite samma känsla på dom som när Maxine gifte sig med Emil.

Tror också Äventyrsparet kommer få det tufft. Blev helt ledsen i hjärtat när de dansade sin vals och han febrilt försökte få ögonkontakt med sin nya fru och hon med både blick och kroppsspråk var ganska tydligt avvisande.
 
Insåg idag att min nya kollega är hon som ångrade sig och sen ångrade sig igen :o Nu kommer vi bara vara kollegor i en dryg vecka då jag ska byta jobb, men ändå. Poletten trillade ned när jag såg hundtränarbilen på parkeringen. Vi vet ju egentligen inte alls så mycket om det paret än, hoppas få se mer i nästa avsnitt!
 
Insåg idag att min nya kollega är hon som ångrade sig och sen ångrade sig igen :o Nu kommer vi bara vara kollegor i en dryg vecka då jag ska byta jobb, men ändå. Poletten trillade ned när jag såg hundtränarbilen på parkeringen. Vi vet ju egentligen inte alls så mycket om det paret än, hoppas få se mer i nästa avsnitt!
Fråga henne i fikarummet om hon är singel :angel: Vill ha inside information :D
 
Längtar till nästa avsnitt, så spännande att hon ändrade sig igen! Jag tror och hoppas de passar bra ihop.

På spåret-paret tror jag också på, kändes klockrena direkt.

Gayparet hoppas jag blir bra men som er ovan så tror jag inte riktigt det, känns som att deras världar kanske är lite för långt ifrån varandra. Experternas tanke är visserligen bra men behöver Jonas verkligen komma ur sitt skal? Jag får intrycket av att han är väldigt stabil i sig själv och inte lika stor partyprisse som andra killen. Gillade hans kommentar om att inte ha efterfest hemma för då måste han städa efteråt :laugh:

Äventyrsparet tycker jag synd om, hoppas det blir bättre när det lugnat ner sig lite. Tjejen verkar inte så nöjd men samtidigt känns hon helt överväldigad och nästan lite utmattad mentalt just under bröllopet. Gillar att hon satte ord på sina känslor ändå. Killen gjorde sitt bästa för att få kontakt och verkar va trevlig, om än i min åsikt hyffsat störigt med en person som ska diskutera allt 😅
 
Just det. Jag gick förbi killen i På spåret-paret idag, i mitt kvarter dessutom. Han stod och pratade med två tjejer och en kille på en uteservering, hon var dock inte där :p (vilket ju inte behöver betyda något alls egentligen, men jag kollade ändå nogrannt OM hon skulle varit där). Först nya kollegan och sen han i mitt kvarter. Har aldrig hänt förut att jag sett två från programmet 😆
 
Jag störde mig mest på att tjejen i äventyrsparet sa att hennes yorkie typ var som Milou, fast det är en foxterrier. Visst, terrier som terrier, men jag tror att han iom tänker sig en lite större hund.

Visade sig att den var i storlek med Milou 😁
 
Äventyrsparet tror jag enbart kommer vara vänner, om ens det. Hon kommer inte komma över att hon inte finner någon attraktion.

Gayparet känns mer som vänner, jag ser ingen kärleks-/attraktionskemi där, men det kan ju vara jag som tolkat fel!

På spåret-paret tror jag på!

Kul med "nya" paret med, jag tror absolut de kan passa varandra!
 
Äventyrsparet tror jag enbart kommer vara vänner, om ens det. Hon kommer inte komma över att hon inte finner någon attraktion.

Gayparet känns mer som vänner, jag ser ingen kärleks-/attraktionskemi där, men det kan ju vara jag som tolkat fel!

På spåret-paret tror jag på!

Kul med "nya" paret med, jag tror absolut de kan passa varandra!

Helt enig med dig!
 

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som följer nya säsongen? Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre. Bra...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
30 663
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Var fjolåret övervägande bra eller dåligt för er? Eller mitt i mellan? Varför? Jag har aldrig tidigare haft ett så här utpräglat dåligt...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 379
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 993
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 908

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp