Bukefalos 28 år!

Hälsobingo för kropp och själ

nickan1

Trådstartare
Inspiererad av @Ceta bokbingo så tänkte jag starta ett hälsobingo. Sommaren är ju en underbar tid och som gjord för utomhusaktiviteter. Fem i rad ger bingo. Får se om någon vill hänga på men jag tänkte kanske kör vi två månader till mitten på augusti? Man kan naturligtvis göra flera rutor på samma vecka om du vill det. Detta är tänkt att inspierera och påminna oss om att äta lite sundare, röra på sig lite mer eller testa något ovanligt och få oss att stressa av i vardagen. Man kryssar så många rutor man själv vill, ingen stress eller press! Hoppas ni vill hänga på!

Hälsobingo 2.jpg
 
Inspiererad av @Ceta bokbingo så tänkte jag starta ett hälsobingo. Sommaren är ju en underbar tid och som gjord för utomhusaktiviteter. Fem i rad ger bingo. Får se om någon vill hänga på men jag tänkte kanske kör vi två månader till mitten på augusti? Man kan naturligtvis göra flera rutor på samma vecka om du vill det. Detta är tänkt att inspierera och påminna oss om att äta lite sundare, röra på sig lite mer eller testa något ovanligt och få oss att stressa av i vardagen. Man kryssar så många rutor man själv vill, ingen stress eller press! Hoppas ni vill hänga på!

Visa bifogad fil 31801
Vad fint !
Jag kan vara med :)
 
Mitt första kryss blir gå på promenad minst 30 minuter. Har varit ute på promenad i en timme nu ikväll och det är härligt att kunna ta tillvara på ljuset den här årstiden tycker jag!

Om ni går på fotopromenad så kan vi ju gärna lägga upp kortet här om ni vill dela med er. Hade varit kul!
 
Jag kryssar min andra ruta cykla eller simma minst 20 minuter. Cyklade till jobbet idag och sen hade jag några ärenden så det blev en rejäl runda på nästan två mil totalt.

Hur går det för er andra är det någon som vill hänga på? Hade varit roligt om vi blev några stycken i allafall!
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 913
Senast: Lingon
·
Kultur Här kommer ett nytt färskt extra maffigt bokbingo som vi kör från idag den 6 juni till den 30 september. Har du inte varit med...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 352
Fritid Jag har gjort ett bokbingo. Jag tänker att vi kör från idag den 5 mars till 5 juni så kan vi göra ett nytt för sommaren sen. Nu är det...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
6 967
Tjatter Vi har en bokbingotråd, och nu när en av mina favoritpoddar tillverkat en bingobricka för diverse sommaraktiviteter tänkte jag att det...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp