Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

härm-pippi

D

Decibell_Lover

Sv: härm-pippi

verkar liiiiite fejkat... :angel:
men man vet ju aldrig, det kanske det inte e... :crazy:

Det är inte fejkat, har varit ett program om såna fåglar på svt. Och det är ju verkligen inte den enda rasen i världens som kan härma. Papegojor kan också..bland många andra.

MrsScabtree skrev:
Det är inte fejkat, har varit ett program om såna fåglar på svt. Och det är ju verkligen inte den enda rasen i världens som kan härma. Papegojor kan också..bland många andra.

Som sagt, inte fejk.
Jag såg också det programmet.

S

Sockeplast

I början härmar den bara andra fåglar, sen så härmar den en fotande kamera, ett billarm, och en motorsåg.. och allt låter identiskt likt!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5516 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
14 549
Kropp&Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 446
Juridik&Ekonomi Min cykel blev stulen på vår innergård för ungefär ett år sedan. Jag anmälde till försäkringsbolaget och fick ut ersättning. I våras så...
2
Svar
27
· Visningar
3 121
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
2 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips på bil som….
  • Dejtingtråden 32
  • OS Tokyo 2020 / 2021

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar