Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag älskar potatis i alla dess former! Sen är ju tyvärr vissa former lite sämre (och godarePotatis är så mycket bättre! Även om jag ibland kan sakna en riktigt god pasta.![]()
Idag ska jag åka och hämta min beställda Ninja creamiHemgjord proteinglass comin' up!
Ninja Creami är ett av mina bästa köp!!
Det var typ min frukost i morse. Keso mini + vaniljkvarg + hallon + hasselnötter kör jag. Frukten/bären varierar jag dock, men sjukt ofta är det hallon haha.Har verkligen blivit bättre på att käka lunch (även hemma) efter att jag startade upp detta lilla mat-projektet. Största problemet nu är att det är väldigt långt mellan lunch och kvällsmat så jag måste få in något fast mellanmål också. En kollega tipsade om Keso (mini) blandat med vaniljkvarg och någon frukt på toppen. Det var faktiskt riktigt gott, typ ris a la Malta men lite "mjukare". Kanske får bli det.
Har verkligen blivit bättre på att käka lunch (även hemma) efter att jag startade upp detta lilla mat-projektet. Största problemet nu är att det är väldigt långt mellan lunch och kvällsmat så jag måste få in något fast mellanmål också. En kollega tipsade om Keso (mini) blandat med vaniljkvarg och någon frukt på toppen. Det var faktiskt riktigt gott, typ ris a la Malta men lite "mjukare". Kanske får bli det.
Hade ny lägstavikt i morse igen, sa till en kompis att "har jag mask i magen eller vad"
Totalt nedgång 7.4kg. Gör mitt bästa för att stoppa det, men det går väl inte jättebra uppenbarligen![]()