Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Bara hoppas att detta slutar lika bra, men det lär det nog inte göra på ett enkelt sätt iallafall. Det störigaste är att det hade varit så lätt att fixa om jag bara haft lite mer pengar så jag hade sluppit leka Tetris med allt och göra en massa patentlösningarKänner igen det där. Det är som Pettson och Pannkakstårtan![]()
Usch vad det är mycket igenMåste iväg till ögonläkare på torsdag och det är över en timmes enkel resa med tåg plus gigantiskt sjukhus som jag inte har en aning om hur jag ska hitta rätt i. Jag vill verkligen inte alls!! Egentligen så hade jag behövt in akut ikväll för jag har huvudvärk, men jag är så gott som säker på att det är en kombination av stress, spänningshuvudvärk och att jag inte har tagit mina salttabletter på två dagar så saltbalansen i kroppen är nog lite hej och hå.
Jag kämpar på med buren och jag tror att det kommer att bli bra, men det är så jäkla mycket kvar trots att jag gör mer än vad jag egentligen klarar.
Och allt kaos! Det är så extremt mycket kaos överallt och det stressar mig jättemycket, men det känns inte lönt att börja dra i det innan jag är klar med buren för det kommer bara att fortsätta bli kaos så länge jag håller på och bygger
Tack! Så långt tänkte jag inte ens. Jag hittar till själva sjukhuset för det ser man nästan från tågstationen, men inne har jag ingen aning om var jag ska. Jag har varit där ett par gånger, men det är massor av år sedanSjukhus kan man kolla upp på nätet innan, det är skyltat och finns infodiskar. Malmö och Lund är gräsliga men man kan hitta all info på nätet och sen Google maps på det så kommer man rätt![]()
Jag har verkligen panik inför imorgon![]()
Det känns lite bättre idag, men jag vill verkligen inte! Jag har inte alls råd att slösa med så mycket energi och tid plus att mitt högkostnadskort gått ut och jag måste betala för tåget iallafall ena hålletFörsök andasvad är det värsta som skulle kunna hända?
![]()
Jo, jag har hittat var jag ska och det verkar inte jättekrångligt skönt nog. Det är att åka iväg överhuvudtaget som är det jobbiga för det krävs så mycket energi som jag inte harHar du inte fått ett SMS på vad avdelningen heter?
Och när du kommer till sjukhuset om det finns en reception så fråga den som sitter där.
Jag har själv snurrat runt på sjukhus och hamnat helt fel nån gång.
Var ute i god tid.
Du fixar detta![]()