Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte längre någonstans som känns som hemma och heller ingenstans som känns tryggt. Tror det är därför jag inte kan sova. För att jag inte känner mig tryggHur menar du att du inte har något hem längre?
Det går inte för jag klarar inte att göra något allsKan du lista upp allt du känner kaos över, rangordna dem, för att sen ge dig tillåtelse att ta ett kaos i taget?
Är det sorgen för hunden kanske som påverkar? Jag kände så när jag tog bort min hund, jag var urtrött och samtidigt extremt rastlös men kunde inte sova och sov jag så kändes det inte som att jag hade sovit alls för kroppen kunde inte slappna av.Jag kan inte sova, jag kan inte äta, jag kan inte göra något alls utom att ha ångest. Jag har någonstans att bo men jag har inget hem längre. Jag är så helt igenom fullständigt slut men jag kan ändå inte sova
Både Bella, att pojkvännen gjorde slut, att jag varit tvungen att flytta hem innan jag var klar med kaoset i lägenheten så nu är det ännu mera kaos pga alla prylar jag fått släpa hit, jag känner mig inte hemma eller trygg här längre, jag måste bygga en ny marsvinsbur så jag kan få hit marsvinen, jag har knappt några kläder för inget passar längre, jag har knappt någon mat för jag klarar inte att handla, inga pengar för nästan allt har gått till veterinärkostnader, jag måste göra allt som arbetsterapeuten vill men jag klarar inte det, jag har inte kunnat ta mig till dagliga verksamheten på en månad, jag har börjat nysta i alla trauman osv osv osv i all oändlighetÄr det sorgen för hunden kanske som påverkar? Jag kände så när jag tog bort min hund, jag var urtrött och samtidigt extremt rastlös men kunde inte sova och sov jag så kändes det inte som att jag hade sovit alls för kroppen kunde inte slappna av.
Oj då, det var mycket på en gångBåde Bella, att pojkvännen gjorde slut, att jag varit tvungen att flytta hem innan jag var klar med kaoset i lägenheten så nu är det ännu mera kaos pga alla prylar jag fått släpa hit, jag känner mig inte hemma eller trygg här längre, jag måste bygga en ny marsvinsbur så jag kan få hit marsvinen, jag har knappt några kläder för inget passar längre, jag har knappt någon mat för jag klarar inte att handla, inga pengar för nästan allt har gått till veterinärkostnader, jag måste göra allt som arbetsterapeuten vill men jag klarar inte det, jag har inte kunnat ta mig till dagliga verksamheten på en månad, jag har börjat nysta i alla trauman osv osv osv i all oändlighetOch ångest och panik konstant som inget kan ta bort
Jag har säkert glömt någotOj då, det var mycket på en gång. Inte konstigt att du mår dåligt!!
Med allt det där kanske det inte är läge med annat än att fokusera på att göra vardagliga grejer och ta sig igenom dagen. Kroppen måste få en chans att landa lite också, att ta hand om den andra hunden och försöka hålla igång basic tror jag kan vara bra dock.Både Bella, att pojkvännen gjorde slut, att jag varit tvungen att flytta hem innan jag var klar med kaoset i lägenheten så nu är det ännu mera kaos pga alla prylar jag fått släpa hit, jag känner mig inte hemma eller trygg här längre, jag måste bygga en ny marsvinsbur så jag kan få hit marsvinen, jag har knappt några kläder för inget passar längre, jag har knappt någon mat för jag klarar inte att handla, inga pengar för nästan allt har gått till veterinärkostnader, jag måste göra allt som arbetsterapeuten vill men jag klarar inte det, jag har inte kunnat ta mig till dagliga verksamheten på en månad, jag har börjat nysta i alla trauman osv osv osv i all oändlighetOch ångest och panik konstant som inget kan ta bort
Jag har inget val. Jag måste göra allt som måste göras oavsett vad jag själv behöver/vill just nuMed allt det där kanske det inte är läge med annat än att fokusera på att göra vardagliga grejer och ta sig igenom dagen. Kroppen måste få en chans att landa lite också, att ta hand om den andra hunden och försöka hålla igång basic tror jag kan vara bra dock.
Ångesten är tillbakamen nu ska jag gå och hälsa på marsvinen och äta pizza så jag hoppas att det kan distrahera från den. Jag saknar dem så mycket! Och även om det är skitjobbigt att det är slut mellan mig och ex så är det skönt att vi iallafall inte är ovänner. Jag måste bara försöka bända loss Violett så jag kan resa mig
Jag har ingen lämplig bur hemma hos mig för vi tog materialet när vi byggde nuvarande buren hos exet och den går inte att ta isär utan att ha sönder alltingÄr det akut med buren? Den du har har gått sönder? Eller kanske behöver en till?
Jag hatar buren de har nu just för att jag inte gjorde klart den direkt så den är inte alls som jag vill ha denTycker du ska fixa det lite snabbt att du kan flytta dom bara, det blev inte perfekt när du flyttade dom från lägenheten heller men det gick ju bra till slut. Är nog bättre att få hem dom och slippa gå iväg för att sköta dom