Hingstar med hög fertilitet?

Sv: Hingstar med hög fertilitet?

Vissa stationer missar även att redovisa till hingstägarna att de har "misslyckanden". En vän till mig fick faktura på 90 dagars dräktighet när stoet visade sig vara tom långt tidigare...
 
Sv: Hingstar med hög fertilitet?

Cartier har ingen nämnt vad jag såg? Goda simmare varje år jag kollade, när min nu 2-åriga gosse tillverkades hade han över 90% dräktighet.
 
Sv: Hingstar med hög fertilitet?

Tornesch fick många ston dräktiga i våras, men sperman som dom skickade till oss var tyvärr helt död - då är det svårt att få föl!! :crazy:

Stakkato har förvånadsvärt hög procent men tanke på att han står på fryst!! (80%)
 

Liknande trådar

Avel Någon som har koll på vilka hopphingstar som finns på färskt som i år har extra bra kvalitet/fertilitet? /Maria
2
Svar
37
· Visningar
5 012
Senast: tabac
·
Avel Har skrivit förut och bett om tips på hingstar till mitt sto, men nu är jag nere på 2 (eventuellt 3) aktuella hingstar, då jag bestämt...
Svar
5
· Visningar
1 731
Senast: Mabuse
·
M
Avel Jag har ett fyraårigt sto som är efter VDL Empire och morfar är Goodwill. Fick bra poäng på treårstestet och vi satsar nu på att komma...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 745
Senast: Minandra
·
Avel Hej! Betäcker mitt sto, men tyvärr blev hon inte dräktig på första försöket och sperman från den aktuella hingsten har nu försämrats...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 578
Senast: hejzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp