Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvarg är asgott! MEN - den ska vara sockrad så den inte blir sådär sträv. Är så jävla sur över att allt ska vara sockerfritt nuförtiden, förr var det så sjukt nice att kunna köpa Lindahls vaniljkvarg till jordgubbarna tex, eller Eldorados små portionsförpackningar som var så jäkla smidiga till frukost och mellanmål.
Prova Kesella, den är inte sådär sträv (om än något strävare än Lindahls vanilj var), så ser du vad jag menar!
Naturell kvarg är godast. Samma med naturell yoghurt.
Vaniljkvargen var oätlig.
 
solero_lemon-1522947-png.png.ulenscale.447x447.png


Hiss! :bump:
 
1550952091348.png
1550952091348.png Diss! Gå inte på deras falska marknadsföring att de skulle smaka som Orginal Bassetts. De gör de inte. Har inte ens ytbehandlingen av bivax som orginalet hade. Löjligt dyra också. Typ 130:- /kg.
 
japanese-cherry-blossom-deodorant-2-640x640.jpg

Alldeles för stor bild!
Luktar underbart men min svettlukt känns genom skjortan efter bara ett par timmar! :confused: Till skillnad från de vanliga som jag brukar köpa på ica, de håller ju typ hela dagen! DISS :cautious:

Och nu ser jag på hemsidan att andra har lämnat samma omdöme :down:
 
Senast ändrad:
*glömmer bort alla tankar på morotskakeglass*
MÅSTE HAAAAAAAA

edit: ops men tuttifruttiglass!
Den på pinne är sjukt god...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
41 167
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 944
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp