Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Candy people som gör godisbitar av olika glassar har nu kommit till Calippo cola, och det är en super HISS!
Screenshot_20200219-072921_Chrome.jpg
Alla de glassgodisarna är väldigt goda och poppis här hemma 👍👍👍
 
Såg att denna kommit ut i butik nu! Nån som hunnit prova? Hiss eller diss? :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200219-105740_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200219-105740_Samsung Internet.jpg
    102,4 KB · Visningar: 133
Köpte Ahlgrens nya bilar igår och (ber om ursäkt för ordvalet) de var vidriga! :yuck:
En dålig smak, smakade väldigt syntetiskt och bubbligheten påminner om klubborna man doppade i pulver som liten(det var dock uppskattat :D )
 
Okej nu har jag provat elbilarna och det får bli diss från mig också. Stark eftersmak av tvål.

Om man äter många samtidigt så känns det mindre och de smakar nästan okej, fortfarande hemsk eftersmak dock.

Kommer inte köpa igen men påsen kommer nog gå åt om jag inte kastar den (vilket jag borde).
 
Okej nu har jag provat elbilarna och det får bli diss från mig också. Stark eftersmak av tvål.

Om man äter många samtidigt så känns det mindre och de smakar nästan okej, fortfarande hemsk eftersmak dock.

Kommer inte köpa igen men påsen kommer nog gå åt om jag inte kastar den (vilket jag borde).
Hahaha, jag var också tvungen att köpa en påse för att testa men har glömt bort den, ska prova nu. :D
För övrigt köpte jag ett par av Coops semlor som fick best i test av AB. Jag skulle bjuda grannen som inte svarade i telefonerna, så när jag hade börjat på den ena så åt jag upp den andra med, men ja, de var goda. :o Hiss!
 
Hahaha, jag var också tvungen att köpa en påse för att testa men har glömt bort den, ska prova nu. :D
För övrigt köpte jag ett par av Coops semlor som fick best i test av AB. Jag skulle bjuda grannen som inte svarade i telefonerna, så när jag hade börjat på den ena så åt jag upp den andra med, men ja, de var goda. :o Hiss!
Du får gärna återkomma med en recension :D

Glömde skriva det men har också lite svårt för det där "fizzet" som även sodapops (eller vad de nu heter, de där rosa/turkosa flaskorna) har som gör att det liksom skummar i käften. Förstärker i detta fall även tvålkänslan med lödder osv..
 
Blev också lite besviken på Ahlgrens elbilar. Jag gillar när godisarna smakar lite tvål (eller radioaktivt som min sambo kallar min godispåse) så det verkade ju ändå lovande efter era recensioner. Tyvärr var de på tok för mesiga i smaken för mig. De hade gott kunna trycka på med mera fizz och mera tvålsmak.
 
Ingen jätteny produkt, men jag har inte provat den förrän nu.

Jag vill HISSA denna kokosyoghurten från Lidl. Den är alltså vegansk, baserad på kokosmjölk. Smakar faktiskt en del kokos (tycker det brukar vara dålig sån smak på andra liknande faktiskt). Konsistensen är liksom fast och inte rinnig som yoghurt, men utan att vara som kvarg. Jag gillar det!
Kostar 10-15:- för 2x125 g. Jag åt den naturella, finns med smak också, jordgubb tror jag jag såg iaf.
 

Bifogade filer

  • 20200303_083125.jpg
    20200303_083125.jpg
    184,9 KB · Visningar: 35
Vegan Fresh Pasta Bolognese
Om man gillar att äta tvål så gillar man säkert denna.
Bläh! Stor diss till den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
39 052
Senast: Human
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 695
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp