Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som testat? Jag beställde dom när vi onlinehandlade senast men dom var slut när ordern skulle skickas :meh:

Relationchips-800x750.png
Farligt goda!
 
58D5DACE-1F6D-4B74-A423-33E2CE324E1B.jpeg


MISS! (Cookie dough)
Jag är inte såld. Det är alldeles för lite kakdeg i, och vissa bitar saknar dessutom helt kakdeg. De bitarna med kakdeg i är goda dock, även om det blir något av en sötchock.

DISS! (Oreo sandwich)
Oreo är perfekta som de är, men jag var ändå tvungen att smaka... men nej. För mycket choklad, och oreon smakar typ inget. Helt värdelöst.
 
Visa bifogad fil 56973

MISS! (Cookie dough)
Jag är inte såld. Det är alldeles för lite kakdeg i, och vissa bitar saknar dessutom helt kakdeg. De bitarna med kakdeg i är goda dock, även om det blir något av en sötchock.

DISS! (Oreo sandwich)
Oreo är perfekta som de är, men jag var ändå tvungen att smaka... men nej. För mycket choklad, och oreon smakar typ inget. Helt värdelöst.
Håller med helt om den med cookie dough. Jag blev såå besviken. Krävdes tur för att få smaken av kakdeg, resten smakade bara som en vanligt mjölkchoklad-kaka :down:
 
Instämmer med er om Marabou cookie dough. Kan lika gärna köpa en Marabou mjölkchoklad - vilket jag aldrig gör då den suger getpung.
Oreo sandwich däremot tyckte jag var jättegod, men hade velat ha mer oreo och mindre choklad.

Summa summarum så är ingendera något jag kommer köpa igen :p
 
Förra helgen blev det ju förresten lite lösgodis och med det några nyheter :)

3847301.png

Fazer lemon yoghurt & meringue - HISS! Helt enkelt riktigt jävla god.

600x600-prod_25872.png

Nöt-creme cookie dough - HISS! Fast jag föredrar klämmisen.

not-cremedelicatoboll.png

Nöt-creme delicatoboll - DISS! Den här borde vara god men av någon anledning påminner insidan mest om en arrakboll O_o

notcreme-jordbubbspaj.png

Nöt-creme jordgubbspaj - DISS! Vet inte varför men den här fungerar inte för mig. Känns efter en bit som om man tuggat på sockervadd.

IMG_20200821_183542-720x540.jpg

Sandwich pepparkaka - HISS! Som att tugga på pepparkaksdeg. Helt jävla faaantastisk, ett måste till julgodiset och ett givet inslag om jag svänger ihop en egen kalender åt syrran i år igen!
 
Förra helgen blev det ju förresten lite lösgodis och med det några nyheter :)

3847301.png

Fazer lemon yoghurt & meringue - HISS! Helt enkelt riktigt jävla god.

600x600-prod_25872.png

Nöt-creme cookie dough - HISS! Fast jag föredrar klämmisen.

not-cremedelicatoboll.png

Nöt-creme delicatoboll - DISS! Den här borde vara god men av någon anledning påminner insidan mest om en arrakboll O_o

notcreme-jordbubbspaj.png

Nöt-creme jordgubbspaj - DISS! Vet inte varför men den här fungerar inte för mig. Känns efter en bit som om man tuggat på sockervadd.

IMG_20200821_183542-720x540.jpg

Sandwich pepparkaka - HISS! Som att tugga på pepparkaksdeg. Helt jävla faaantastisk, ett måste till julgodiset och ett givet inslag om jag svänger ihop en egen kalender åt syrran i år igen!
Har smakat den med jordgubb och är böjd till att hålla med, diss. Det är som en flytande (lite mesig) jordgubbssylt inuti, men tillsammans med chokladen så blir det för sött och mesigt på samma gång :confused::cautious:

Den med pepparkaka... Jag antar att det är glass? :angel:
 
Har smakat den med jordgubb och är böjd till att hålla med, diss. Det är som en flytande (lite mesig) jordgubbssylt inuti, men tillsammans med chokladen så blir det för sött och mesigt på samma gång :confused::cautious:

Den med pepparkaka... Jag antar att det är glass? :angel:
Ja men typ! Och så sockervaddsbeläggningen på tänderna på det :cautious:

Nepp! Lösgodis. Men jag antar att de finns/kommer i smågodispåsar också som de andra sandwich-godisarna :)
 
Förra helgen blev det ju förresten lite lösgodis och med det några nyheter :)

3847301.png

Fazer lemon yoghurt & meringue - HISS! Helt enkelt riktigt jävla god.

600x600-prod_25872.png

Nöt-creme cookie dough - HISS! Fast jag föredrar klämmisen.

not-cremedelicatoboll.png

Nöt-creme delicatoboll - DISS! Den här borde vara god men av någon anledning påminner insidan mest om en arrakboll O_o

notcreme-jordbubbspaj.png

Nöt-creme jordgubbspaj - DISS! Vet inte varför men den här fungerar inte för mig. Känns efter en bit som om man tuggat på sockervadd.

IMG_20200821_183542-720x540.jpg

Sandwich pepparkaka - HISS! Som att tugga på pepparkaksdeg. Helt jävla faaantastisk, ett måste till julgodiset och ett givet inslag om jag svänger ihop en egen kalender åt syrran i år igen!
Cookie Dough-klämmisen kan nog vara det äckligaste godis jag smakat . Näst efter lakrits då,
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 071
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 889
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 104
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp