Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fråga! Ni som köpt 'Svenskjävlar', var har ni hittat dem? Jag tänkte önska en burk till mitt nästa Sverigepaket. :D
 
1600439716038.jpeg

Diss!
Herregud vilken sötchock, och då gillar jag ändå sött. Jag tyckte inte den smakade god kakdeg heller, och kolan i den är väldigt sötsliskig. Inte mycket bra mao. :D
 
Provade nya Ballerina mash up, popping rocky road. Inte riktigt min typ av snacks, kändes lite barnligt?. Diss.
Har även testat nya Marabou oreo sandwich. Tyckte den var helt okej men absolut inget wow. Chokladen smakade inte riktigt som mjölkchokladen brukar göra tycker jag. Svag hiss.
 
pgerhp.JPG

HISS

Jag var 32 år när jag insåg att märken som body shop, rituals osv är till för folk som vill lukta gott eller mysa med hemmaspa, inte för de som har torr hud på riktigt.

Den här krämen har på riktigt typ revolutionerat min hud. Håller mina eksem helt i schack.

Extra plus också för att den verkligen inte luktar något alls. Jag tycker ofta att doftfria krämer kan lukta lite speciellt (och inte speciellt gott då) men den här är verkligen helt neutral :)
 
Visa bifogad fil 57515
HISS

Jag var 32 år när jag insåg att märken som body shop, rituals osv är till för folk som vill lukta gott eller mysa med hemmaspa, inte för de som har torr hud på riktigt.

Den här krämen har på riktigt typ revolutionerat min hud. Håller mina eksem helt i schack.

Extra plus också för att den verkligen inte luktar något alls. Jag tycker ofta att doftfria krämer kan lukta lite speciellt (och inte speciellt gott då) men den här är verkligen helt neutral :)
Jag har bara "liknande" handkrämer. feta, doftfria från apoteket. Jag brukar köpa i stora flaskor med pump och har utplacerade i flera rum hemma. Jag kör lite "samma" med ansiktet. Dyra "finare hudprodukter" på kvällen och en snäll, fuktgivande "apoteketkräm" på morgonen. Jag har sluppit eksem i ansiktet i flera år nu! Jag har dock inte löst eksemen i hårbotten riktigt, men det är svårt att smörja där med fet kräm. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
409
· Visningar
30 504
Senast: geting
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 968
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp