Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh tusan, jag som tyckte att det lät gott som glass... :angel:
Sandwich pepparkaka brukar väl finnas som glass? Det har jag för mig i alla fall. :)

OLWs Lagrad Parmesan, är jag den enda i hela Sverige som gillar dem? Hittar liksom inte dem någonstans längre och de är de enda chips jag faktiskt gillar...... Typiskt om de inte längre görs liksom!
 
Sandwich pepparkaka brukar väl finnas som glass? Det har jag för mig i alla fall. :)

OLWs Lagrad Parmesan, är jag den enda i hela Sverige som gillar dem? Hittar liksom inte dem någonstans längre och de är de enda chips jag faktiskt gillar...... Typiskt om de inte längre görs liksom!

Jag älskar dom chipsen! Mina favoriter. Finns på lite olika affärer men verkligen inte alla, räknar aldrig med att dom finns och blir alltid lika glad när jag ser dom och måste köpa en påse :p
 
Jag älskar dom chipsen! Mina favoriter. Finns på lite olika affärer men verkligen inte alla, räknar aldrig med att dom finns och blir alltid lika glad när jag ser dom och måste köpa en påse :p
Ja precis, alltid en bonus och jag blir verkligen glad när de finns, kastar alltid ett getöga i chipshyllan ytan att ens ha något hopp egentligen. Utan att ens vara sugen, för när jag är sugen är det liksom för sent att leta! Men varför finns de inte överallt? tramsigt!
 
Ja precis, alltid en bonus och jag blir verkligen glad när de finns, kastar alltid ett getöga i chipshyllan ytan att ens ha något hopp egentligen. Utan att ens vara sugen, för när jag är sugen är det liksom för sent att leta! Men varför finns de inte överallt? tramsigt!
Verkligen tramsigt :rage:
Jag brukar ibland enbart vilja handla från en viss affär för att jag vet att dom har chipsen :D
 
HISS! Red bull Winter edition - Glacier Ice-Raspberry. Smakar som hallonsoda men godare och positivt att det är en energidryck så man blir piggare :up:

SE_RBWE_250_Single_Unit_close_ambient_ORIGINAL_DRES-2.png
 
Nä tyvärr en DISS för mig. De är inte äckliga eller så men de smakar knappt smör alls. Mest bara frityrolja. Jag hade förväntat mig smörsmak som hos smörpopcorn men det var långt ifrån.
Jag provade också dessa i helgen och tänkte nog faktiskt på smörpopcorn. Men inte "biopopcorn" då utan tänk micropop med smörsmak. Dvs väldigt liiiite smörsmak.

Havssaltsdelen kan jag inte riktigt uttala mig om då jag aldrig äter typ lättsaltade chips. Jag hatar dock havs-/flingsalt av hela mitt hjärta så att jag inte funderade alls över den biten säger väl något. Inte så salt med andra ord :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 091
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 185
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp