Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså denna:

5449000242761-9412-94b545-Fanta-Zero-Sugar-Pink-Grapefruit-1.75L.jpg


Så otroligt god! Stor hiss.
 
Måste hissa denna glass, så sjukt jäkla god :heart
 

Bifogade filer

  • received_10155738261168042.jpeg
    received_10155738261168042.jpeg
    185,1 KB · Visningar: 101
Det öppnade en ny restaurang som heter Döner Kebab och jag provade idag att köpa en kebabbox, det var bara lite större än en kinesisk hämtmat box men det kändes lagom då de flesta brukar ju ha väldigt mycket. Men smaken! Alltså, de gör ordentlig kebab - jag såg själv hur de rev min mat färsk från ett stort kebabspett. Den var tunn men mättande och god. Man kunde välja mellan kyckling, biff och veg (tror jag?). Och jag erkänner att jag först blev lite besviken på pommesen så jag först tyckte att den såg ut som vanlig sladdrig pommes - men den hade kvar skalet och smakade faktiskt inte så dumt även efter ha legat i boxen och mjuknat. Om någon bor i närheten eller åker förbi så kan jag rekommendera att man provar dem! :d Inget man åker på avvägar för att äta dock.

https://www.stockholmdirekt.se/nyhe...ivt-i-stockholm/repqfD!dNWS4rW9NrHB6MTMSNtQg/
 
tumblr_m9t31sX4ER1qgcra2o1_500.gif

Varning mina medmänniskor så att ni inte råkar ut för samma sak!
20180703_143628.jpg

DISS DISS DISS DISS
Herregud människor har ni aldrig smakat på en Cola??? :confused: Jag brukar tycka om alla sorters cola smaker (även om jag tycker om vissa mer än andra) och ja cola är egentligen en kemisk smak men den här alltså ... Det är bara KEMI. Jag kunde inte ens stå ut med att trycka i mig resten, fick slänga resten när jag ätit lite grann :wtf:
 
tumblr_m9t31sX4ER1qgcra2o1_500.gif

Varning mina medmänniskor så att ni inte råkar ut för samma sak!
Visa bifogad fil 16792
DISS DISS DISS DISS
Herregud människor har ni aldrig smakat på en Cola??? :confused: Jag brukar tycka om alla sorters cola smaker (även om jag tycker om vissa mer än andra) och ja cola är egentligen en kemisk smak men den här alltså ... Det är bara KEMI. Jag kunde inte ens stå ut med att trycka i mig resten, fick slänga resten när jag ätit lite grann :wtf:
Vad står 2:1:1 för?
 
Vad står 2:1:1 för?
Absolut ingen aning.

Det enda jag hittar är att det representerar fördelning/ratio av olika aminosyror, där ett exempel var aminosyra no. 1(50%, motsvarar siffran 2), aminosyra no. 2 (25%, motsvarar första siffran 1) samt aminosyra no. 3 (25%, motsvarar andra siffran 1). Alltså fördelningen 50%-25%-25% :D
Weird O_o Säkert därför det smakar som ett kemilabb.
 
tumblr_m9t31sX4ER1qgcra2o1_500.gif

Varning mina medmänniskor så att ni inte råkar ut för samma sak!
Visa bifogad fil 16792
DISS DISS DISS DISS
Herregud människor har ni aldrig smakat på en Cola??? :confused: Jag brukar tycka om alla sorters cola smaker (även om jag tycker om vissa mer än andra) och ja cola är egentligen en kemisk smak men den här alltså ... Det är bara KEMI. Jag kunde inte ens stå ut med att trycka i mig resten, fick slänga resten när jag ätit lite grann :wtf:
Haha, älskar varningslampan!
Det enda jag hittar är att det representerar fördelning/ratio av olika aminosyror, där ett exempel var aminosyra no. 1(50%, motsvarar siffran 2), aminosyra no. 2 (25%, motsvarar första siffran 1) samt aminosyra no. 3 (25%, motsvarar andra siffran 1). Alltså fördelningen 50%-25%-25% :D
Stämmer! Och aminosyror bygger protein, men smakar nog inte så gott :p
 
Haha, älskar varningslampan!

Stämmer! Och aminosyror bygger protein, men smakar nog inte så gott :p
Det behövdes en varningslampa! :wtf: Jag skulle inte äta den igen om jag ens fick betalt för det, så jag ville bespara folk upplevelsen. :cool:

Och "smakar nog inte så gott" är en underdrift, bara så ni vet :cautious:
 
Bregott är väldigt bra och jag kan ju passa på att HISSA deras Havssalt också:
bregott-med-havssalt-82--300g-17.jpg
Jag håller med om denna, den är god när man vill ha något extra salt! Lite roligt när jag kom ut i köket dagen efter och såg vita större smulor formade i små cirklar på köksbänken :confused: Och när jag smakade på smulorna så fattade jag att det var salt :rofl: Det kan samlas lite vatten i smöret och råka sprättas ut lite, och då torkar vattnet till saltkorn :p

Brynt köpte jag också efter ha sett det här och njaa... Jag var inte så jätteförtjust i det. Kan tänka mig att det skulle passa bättre till matlagning och liknande för att få extra brynt smör smak. Men på mackor tex så är det mest sådär/ok.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
29 868
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 998
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 928
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp