Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skyller på tillfällig total sinnesförvirring och storhetsvansinne. Det slutade med 16 (!) foundationföl igår. Varav många var ”är kanske ok, jag vill se vad som kommer efter). Så nu har jag fyra som jag verkligen vill behålla, och 8 med så många An att de ryker för min del... :D men det var kul!
 
Jag skyller på tillfällig total sinnesförvirring och storhetsvansinne. Det slutade med 16 (!) foundationföl igår. Varav många var ”är kanske ok, jag vill se vad som kommer efter). Så nu har jag fyra som jag verkligen vill behålla, och 8 med så många An att de ryker för min del... :D men det var kul!
Någon av dem jag kan vara intresserad av?
 
@Shaggy
Shoppat på foundation har jag gjort, vad gör man annars när man inte kan sova?
Fick rätt bra napp tror jag men Oldenburg och Arab är nya för mig.
Någon som vill ta en kik och tala om ifall de är värda nåt i avel eller att sälja?
Oldenburgare:
https://www.horsereality.com/horses/256549/serenity
https://www.horsereality.com/horses/255795/will-be-there
Arab:
https://www.horsereality.com/horses/255441/ofeshe

GP över 650 är helt ok för Oldenburgare skulle jag säga. Finns en hel del neråt 630-640. Däremot riktigt bra har de närmare 670-680. Jag köpte precis ett sto med 682 i GP, 11G och 1A för 11 000hrc. Jag har sålt några ston liknande dina för 8000-13000 hrc. Ett sto som var ännu lite bättre gick för 30 000 hrc men hade tur att flera strissade upp budgivningen. Finns inte jättemånga på marknaden så går säkert att få dem sålda. Hingsten däremot vet jag inte riktigt.
 
Jag skyller på tillfällig total sinnesförvirring och storhetsvansinne. Det slutade med 16 (!) foundationföl igår. Varav många var ”är kanske ok, jag vill se vad som kommer efter). Så nu har jag fyra som jag verkligen vill behålla, och 8 med så många An att de ryker för min del... :D men det var kul!

Är det så man gör alltså? :rofl:
Jag har inte ens 80k HRC... :cautious:
 
Jag har klickat 1277 gånger på sista nivån på ridskolan :o Nu är jag aldrig där och klickar längre dock, har över 2 miljoner på kontot och får in ca 100 000 om dagen på tävlingar, och ingen användning har jag för pengarna eftersom jag har fullt i stallet :arghh:
 
Jag har lite funderingar på att byta ut mina PRE:er mot Akhal-Tekes istället... Visst är det den bästa rasen för endurance och racing just nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag har köpt en unghäst! :D Jag tillhörde tråden med hästar födda 2007 och tyckte att det var så roligt att följa jämngamla hästar så...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: Soffan74
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 762
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 854
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 662
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp