Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår anmälde jag alla mina hästar till confo resp. competion, någon vann, en del placerade sig. Har inte fått några prispengar. Innebär det att det inte kommer några nu? (att det har gått för lång tid?)
 
Igår anmälde jag alla mina hästar till confo resp. competion, någon vann, en del placerade sig. Har inte fått några prispengar. Innebär det att det inte kommer några nu? (att det har gått för lång tid?)
Hmm jag brukar få direkt award ceremony är avklarad vid klassens slut... står resultaten på deras achievments? Kanske kan du ta en screenshot på dem och på dina notifikationer och klaga?
 
Igår anmälde jag alla mina hästar till confo resp. competion, någon vann, en del placerade sig. Har inte fått några prispengar. Innebär det att det inte kommer några nu? (att det har gått för lång tid?)
Prispengar och grejer kommer automatiskt så det kan inte ”ta för lång tid”. På confoshowerna vinner man ju bara något om man är day champion = har bäst % av alla hästar, alla klasser inräknade. Annars kan det ju hända att någon kommer och anmäler ett gäng hästar i sista sekunden som är bättre än dina och norpar åt sig vinster/placeringar. Har hänt mig... :cautious:
 
Hmm jag brukar få direkt award ceremony är avklarad vid klassens slut... står resultaten på deras achievments? Kanske kan du ta en screenshot på dem och på dina notifikationer och klaga?
Jag tittade på direkt på resultaten igår och printscreenade allt för att ha lite koll. Ska jämföra med notifikationerna och klaga..
 
Prispengar och grejer kommer automatiskt så det kan inte ”ta för lång tid”. På confoshowerna vinner man ju bara något om man är day champion = har bäst % av alla hästar, alla klasser inräknade. Annars kan det ju hända att någon kommer och anmäler ett gäng hästar i sista sekunden som är bättre än dina och norpar åt sig vinster/placeringar. Har hänt mig... :cautious:
Hade ett föl som var vinnare, print screenade allt och kollade på resultet, men kan det ändras ändå? Jag uppfattade som att klasserna var stängda och avklarade.
 
Hade ett föl som var vinnare, print screenade allt och kollade på resultet, men kan det ändras ändå? Jag uppfattade som att klasserna var stängda och avklarade.
Nä, om klassen verkligen är slut så kan det ju inte ändras. Om den var slut borde det stå i rött överst på resultatlistan du print screenade?
 
Hade ett föl som var vinnare, print screenade allt och kollade på resultet, men kan det ändras ändå? Jag uppfattade som att klasserna var stängda och avklarade.
När det gått över till award ceremony tror jag inte det ska kunna ändras. Endurance har jag märkt har varit lite knepig för där har flera till synes samma tid men olika placering. Sen kan de hästarna med samma tid flyttas omkring lite innan klassen är slut vilket är väldigt förvirrande. Men när "award ceremony" är igång tror jag inte jag har varit med om att det förändrats.
 
Wiiie :D

Screenshot_20190219_121319.jpg
 
Jag gillar dom när de är så ljusa. Har fått en än så länge men då hon är lite för dålig på övriga sätt tänkte jag försöka sälja henne men sen ångrade jag mig... Hon är ju så sööööt
https://www.horsereality.com/horses/418330/svana
Absolut, och blir ju lite mer realistiskt eftersom majoriteten av de brunblacka islandshästarna är såpass ljusa. Jag har bara inte sett dem innan, och eftersom den vid första anblick såg ut som mina gulbruna trodde jag att det var nån bugg eftersom fölet omöjligt kunde fått cream-genen. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 699
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 642
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 581
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 273
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Tjockistråden 3
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp