Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Obs, bara för att tydliggöra för alla, byter ägare till Gisela alltså. I alla andra fall när man säljer så säljer man både sto och föl när man säljer den ena, fram till 6 månader. :)
Jag har gjort så med två ”skräpföl”. Vet inte om man vinner nåt på det dock? Jag kan ju inte träna dom för XP eller nånting utan de bara syns där bredvid mamman o sen antar jag att de försvinner vid 6 mån.
 
Idag är jag glad över att jag valde Google kalkylark istället för Microsoft excel :p min dator verkar nämligen valt att stämpla ut i förtid :grin: fan då...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 845
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 229
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 175
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 592
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp