Bukefalos 28 år!

Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Laa Haha, oj, jag blev lite exalterad och glömde kolla om du var inne också. :o:p Jag kommer vara inne en stund till nu ikväll, men imorgon kommer jag nog inte kunna vara inne förrän sent på kvällen. På lördag är jag eventuellt ledig, så har vi inte lyckats hitta en tid förrän då så ska det förhoppningsvis gå att lösa då. :)

Och lilla fölet markerar jag som tingad. ;) Jag kommer nog att ge honom ett namn så småningom, men du får självklart ge honom ett annat namn när han flyttar hem till dig. :up:
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Jag villhöver en norman cob som är skimmel. Kan man avla fram en fuxfrieser så borde man kunna få fram en skimmel norman?
Något genetikgeni som kan peka mig i rätt riktning? Man bör avla på individer med ee,aa,gg va? Men... kan man trolla fram Gg/GG från det?
Tyvärr finns inte skimmelanlaget hos Normanderna...
 
Ytterligare 2,5 hästar sålda idag. Så jag har trots att jag lite halvspontant köpt två hästar fortfarande två lediga platser. Någon som sitter på en hyffsad tävlingshäst till salu? Vilken gren som nästan förutom Reining. Jag har en liten stund på mig att köpa nåt innan massa föl lämnar mamman imorgon :)

2,5 pga att en av dom hade föl vid sidan.
 
Han har i princip samma text som mina med 5 Vg.. :) Var nöjd med det köpet!
Jag använder honom gärna sen när han vuxit upp.. Jag vill ha ett fuxföl! :love:
Söt! och fuxig! och ganska bra! Skall genast spara honom i min hingstlista (jag försöker avla fram fux nu på kul). Skulle han åldras upp fortare än vanligt vill jag gärna höra om det :angel::D

Det KAN vara så att Rebellen redan blivit vuxen... Jag var kanske eventuellt lite nyfiken på hur han skulle se ut som vuxen. :o

Facit: https://www.horsereality.com/horses/374673/sunrise-rebel
 
Meeen jag behöver fler boxar.. vill inte byta ut fler tävlingshästar för då kommer jag ju inte tjäna pengar :arghh:
 
Alltså :rofl: Var så irriterad över att inte hitta nån hingst som hade runt 80 i snitt på dressyr att betäcka mitt enda vuxna PRE sto med tidigare idag. Och blev stressad pga tidsbrist och ville få det gjort, så hittade en hingst som låg nära. Men kollade inte så noga.. mer än att de inte var släkt och poäng.. Han hade 2 A :meh: just great..
 
Angående proven predicate. Skrev i discordappen och här är konversationen:
Skärmavbild 2019-02-07 kl. 23.32.04.png


Dessutom säger de att affection och fitness inte ska påverka confo shows, bara competition. Hm..
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 064
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 450
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 237
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 501
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp