Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om någon (jag sitter med mobilen) orkar hitta senaste listan så får ni gärna lägga till mig där, bytte ju hr-namn nu när jag gjorde nytt konto.
Meibla är det nya :)
 
Skulle du vilja ha en fulltränad häst i CEI 4 Endurance? Är ingen superhäst men om det är väldigt dåligt med tävlande så kommer du ju vinna iaf. Har dragit in väldigt mycket pengar åt mig, men behöver nu lämna plats åt en annan häst som ska tävla på samma nivå.
Det skulle jag nog :)
 
Hmmmm.... Jag vet inte riktigt vilken gren jag ska satsa på med mitt haflingersto. Antingen dressyr eller reining. Min haflingerhingst tävlar i dressyr. Men båda grenarna har ju bättre hästar så det är skitsamma egentligen men jag tänker om haflingeruppfödare brukar föredra en viss gren... :cautious:
https://www.horsereality.com/horses/295101/hin-izzy

IRL hade jag valt reining eller körning :D Det är vad jag använt Haflingers till iaf.
 
Hmmmm.... Jag vet inte riktigt vilken gren jag ska satsa på med mitt haflingersto. Antingen dressyr eller reining. Min haflingerhingst tävlar i dressyr. Men båda grenarna har ju bättre hästar så det är skitsamma egentligen men jag tänker om haflingeruppfödare brukar föredra en viss gren... :cautious:
https://www.horsereality.com/horses/295101/hin-izzy
Vilken snygging! Dom mörka haflinger är nästan snyggast i spelet.
 
Nej tack... fölet hon går med nu kommer autodeporteras till sssol och bad och det i magen har jag inga jättehöga förhoppningar på (pappan har 12G men SW1 och bra dressyrsnitt) så behåll om det blir nåt att ha annars - Gisela :angel:
Är du helt säker på att den flyttar till Gisela? Tänker eftersom jag kan träna henne..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 231
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
62 121
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 959
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 193
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp