Ja det är ju bara min första generation egentligen, borde ha lite tålamodBeror ju på hur långt du kommit
Jag siktar på att komma över 700 i GP nu framöver med mina men är nöjd med ca 660 nånting utan A’n i dagsläget![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju bara min första generation egentligen, borde ha lite tålamodBeror ju på hur långt du kommit
Jag siktar på att komma över 700 i GP nu framöver med mina men är nöjd med ca 660 nånting utan A’n i dagsläget![]()
Ja det är ju bara min första generation egentligen, borde ha lite tålamodJag jämför nog dem för mycket med mina trakehnare.
Alla fuxar är ljusa som föl.![]()
gienah-cygni
Första egenuppfödda rabicanonblev mörkfux(var ljus som föl), Sabino och rabicano, enda som fattas är flax
Har dock ingen aning om vad jag ska betäcka med..
Äntligen! Grattis till ett superfint stoföl!
Ja. Just därför funderar jag på att satsa på hoppning med trakehnarna också, och ev eventing (om de får för sig att fixa grenen). Jag tror att jag har valt hoppning till någon trakehnare.Precis! Och Trakehnarna (?) ligger ju långt fram i GP även om man tar de sämsta T och bästa O typ! Inte riktigt men du förstår vad jag menar ☺
Jag kan inte marknaden så jag har ingen aning. Efter att ha kollat igenom hela marknaden och de enda som är liknande är de Vyloria säljer och de priserna är ju inte i närheten av normalpriser. Med tnake på hur det ser ut på marknaden kanske jag borde behålla och avla vidare men jag tycker inte att det är kul.Jag är intresserad av båda PRE. Vad vill du ha för dem?
Verkar vara 4 G+ och 3 G-.Visst är han?
Och tydligen hade jag skrivit fel, 609 har han i GP. Uppe på 84 % flera gånger också, så borde finnas en del G+ där.![]()
hehe ja Vyloria har en egen prisklass på sina hästar. Visst är de fina, men inte så fina kan jag tycka. Jag har budat på lite andra liknande dina, visserligen vuxna, där det är 2 dagar kvar på auktionerna och priserna ligger väl kring 7-10' nu, men vem vet var de slutar. jag hatar auktioner, föredrar buyoutJag kan inte marknaden så jag har ingen aning. Efter att ha kollat igenom hela marknaden och de enda som är liknande är de Vyloria säljer och de priserna är ju inte i närheten av normalpriser. Med tnake på hur det ser ut på marknaden kanske jag borde behålla och avla vidare men jag tycker inte att det är kul.
Min tanke innan jag la upp här var nog att lägga ut dem på startbud runt 5000 och köpaloss på typ 30000 och se vad som hände. Kan du inte komma med ett bud, snälla
Eftersom färgens icke varande är avklarad (gienah-cygni
Första egenuppfödda rabicanonblev mörkfux(var ljus som föl), Sabino och rabicano, enda som fattas är flax
Har dock ingen aning om vad jag ska betäcka med..
Gick igenom lite El-Marees avkommor och stötte på den här. Ska vi gissa att den som pensionerade denna gråter blod https://www.horsereality.com/horses/157108/15-for-saleEftersom färgens icke varande är avklarad (), så borde du rimligen lägga en flaxhingst med rabicano på henne. Så ut och leta bland avkommor och avkommors avkommor till Dziwa, El-Marees, Nadiyya, Saliha, Shayma och Yameen.
Så får du försöka avla in leverfärgen senare. Eller göra tvärt om, lever nu och flax sen. Om du inte hittar någon som har både och, förstås.
Gick igenom lite El-Marees avkommor och stötte på den här. Ska vi gissa att den som pensionerade denna gråter blod https://www.horsereality.com/horses/157108/15-for-sale
Gick igenom lite El-Marees avkommor och stötte på den här. Ska vi gissa att den som pensionerade denna gråter blod https://www.horsereality.com/horses/157108/15-for-sale
Eftersom färgens icke varande är avklarad (), så borde du rimligen lägga en flaxhingst med rabicano på henne. Så ut och leta bland avkommor och avkommors avkommor till Dziwa, El-Marees, Nadiyya, Saliha, Shayma och Yameen.
Så får du försöka avla in leverfärgen senare. Eller göra tvärt om, lever nu och flax sen. Om du inte hittar någon som har både och, förstås.
Folk betalar hutlösa summor för en Rabicano och är den då dessutom svettfux så är man nog ganska ekonomiskt oberoende sedanVarför? Pga ränderna på magen?
/Har noll koll på araber![]()
Folk betalar hutlösa summor för en Rabicano och är den då dessutom svettfux så är man nog ganska ekonomiskt oberoende sedan
Då vet jag vad jag ska leta efter och sälja dyrt sen då! haha!Hur vet man om den är Rabicano ? Och vad kostar dom?
Ligger en ute för 250k just nu![]()
Det jäkliga är att man ser det först då de är vuxna. Har de rabicano föräldrar är saken klar men eftersom anlaget är recessivt så kan det helt plötsligt dyka upp pga att man råkat korsa två bärare.Då vet jag vad jag ska leta efter och sälja dyrt sen då! haha!Hur vet man om den är Rabicano ? Och vad kostar dom?