Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som håller på med KÖRNING hur bör GPn se ut för det? Jag har en arab som växer upp nu vid midnatt som har körning som en av sina rekomenderade grenar. Hon har inte sådär jättebra siffror för distans och galopp så jag funderade på den där körningen. Hon har totalGP fär körning på 334 och medel på 66,8.
https://www.horsereality.com/horses/349090/festuca
Klabbe GP635 6VG 6G och snitt 66,6 i körning
Gypsy GP561 1VG 11G och snitt 62,58 i körning
Suffolk GP525 2VG 9G 1A och snitt 62,82 i körning
Brabant GP523 8G 2A 2BA och snitt 60,99 i körning

Sydamerika som bekant, och alla placerar sig i princip jämt (ingen tävlar på nivå längre än third level). Vet dock inte hur dom skulle stå sig i Europa.
 
Efter att inte ha fått in någon DP alls genom day champion under en period har det idag rasslat till rejält med 700 DP in! Den här gången ska jag försöka hålla på dem så att det finns en backup ifall jag plötsligt behöver en till stallplats :rofl:
 
Ni som håller på med KÖRNING hur bör GPn se ut för det? Jag har en arab som växer upp nu vid midnatt som har körning som en av sina rekomenderade grenar. Hon har inte sådär jättebra siffror för distans och galopp så jag funderade på den där körningen. Hon har totalGP fär körning på 334 och medel på 66,8.
https://www.horsereality.com/horses/349090/festuca

Köpte en kör-kladruber med snitt på 67,nåt och hon går riktigt bra i Eu. Topp 3 nästan alltid :) så det låter lovande för din arab!

Editor: fourth level
 
@Trott - lite sugen på stoet betäckt med flaxleverfux... Dock lite fattig efter att ha sökt uni 😅 tar henne gärna men kanske behöver tjäna pengar ett par dagar beroende på vad hon kostar
 
Ni som håller på med KÖRNING hur bör GPn se ut för det? Jag har en arab som växer upp nu vid midnatt som har körning som en av sina rekomenderade grenar. Hon har inte sådär jättebra siffror för distans och galopp så jag funderade på den där körningen. Hon har totalGP fär körning på 334 och medel på 66,8.
https://www.horsereality.com/horses/349090/festuca
Mina Cleveland har mellan ca 71-75 i snitt, norman mellan ca 65-74 och gypsy mellan ca 60-63.
Jag tycker att tidigare har de kunnat plocka vinster och placeringar med snitt från 65 och uppåt. Konkurrensen verkade dock ha hårdnat lite efter senaste 'träningsbuggen'. Min welsh med 69 i snitt och som kommit en bit upp i klasserna har över 100 vinster. Flera av de med över 70 i snitt har precis blivit tävlingsklara så kan inte riktigt utvärdera dem ännu :)
 
Jag har ett Akhal-Tekesto som jag är så sugen på att åldra upp :arghh: GP716 och 5VG, mina andra ston med högt GP har inte så många VG. Samtidigt finns det ju inget som säger att jag kommer få ett lika bra föl direkt så då känns det onödigt att åldra..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 733
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 874
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 702
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 381
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp