@Mistimed Eeeeeeeeeeeh får man ångra sig igen om man lovar att man inte ska hålla på och ångra sig så här nästa gång?![]()
Hahaha, javisst.
Är du inne nu nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mistimed Eeeeeeeeeeeh får man ångra sig igen om man lovar att man inte ska hålla på och ångra sig så här nästa gång?![]()
Nu nu!Hahaha, javisst.
Är du inne nu nu?
Nu nu!
Nu nu!
Hahaha jag trodde bara han låg ute för DP! Så dålig stämning det blev nu...Men... vad gör du?!
Jag skulle ju lägga ner honom till bukepris, han ligger ute för hrc hela tiden nu. Hade du carit 5 sek långsammare hade du fått rabatt på 11000.![]()
Tack!Missförstå mig rätt, jag uppskattar hur snabb du var.![]()
Det är ju du som är excel-gurun härÄr det någon som är duktig på excel och kan hjälpa mig med dokumentet?
Den vägrar acceptera min OM-funktion. Jag har manuellt fyllt upp dummy-variablerna för tiderna (fm, em, kv, natt) men det är ju massa onödigt jobb utan hade velat skapa funktioner som skapar dummy-variabler för tiderna istället.
Funktionen är =OM(cell="tid";1;0) och med tid vill jag ha en variabel för varje heltimme. Så alla med tiden 13:xx ska refereras som en 1 om det står 13:
Men den vill inte, blir 0 hela tiden ändå fast det inte borde. Varför?
Edit: förstår ni vad jag menar?
Haha tack - men nu behöver jag faktiskt hjälpDet är ju du som är excel-gurun här![]()
Nää mer ska du ha, t o m hingsten kostade mer i stud feeDu kan få henne för 5000Kan lägga henne på private i några dagar
Vi säger 12 dåNää mer ska du ha, t o m hingsten kostade mer i stud feemen typ 10-15?
![]()
Då är du i trubbelHaha tack - men nu behöver jag faktiskt hjälp![]()
Det är ännu mer självklart: hur mycket XP du harJag undrar om inte rankningen av stall utgår från hur många hästar man har? Jag har klättrat så stadigt på sistone att jag undrar lite vad som får min rankning att höjas. Eller är det något självklart?![]()
Ett av mina sidoprojekt är köraraberNi som håller på med KÖRNING hur bör GPn se ut för det? Jag har en arab som växer upp nu vid midnatt som har körning som en av sina rekomenderade grenar. Hon har inte sådär jättebra siffror för distans och galopp så jag funderade på den där körningen. Hon har totalGP fär körning på 334 och medel på 66,8.
https://www.horsereality.com/horses/349090/festuca
elin_bVi säger 12 dåså möts vi på mitten
Vad hette du nu igen? Hittade dig inte i listan