Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag gick jag bet på plugget, så ska roa med mig att hitta bra trakhenerhingstar att lägga in i mitt ark:d
Så länkar till bra/roliga/intressanta trakhenerhingstar tas tacksamt emot :up:
 
Vi skulle verkligen behöva en lista/bok över bukehingstar :arghh: Jag brukar spara de jag är intresserad av som flik men ibland lyckas jag stänga ner dem av misstag och då är det ju nästan hopplöst att hitta igen 😢
Jag brukar print screena infodelen på hingstar jag vill spara, då kan jag med hjälp av deras nummer hitta tillbaka
 
Någon som har en eller ett par bra fjordhingstar på lager? Behöver inte vara fantastisk GP men så bra confo, framförallt gångarter, som möjligt. Finns det några med G+ (eller bättre) på alla gångarter?
 
Tre mustangföl som snart flyttar ifrån mamma om någon vill ha innan de åker på spa :)

26238
 
Vi skulle verkligen behöva en lista/bok över bukehingstar :arghh: Jag brukar spara de jag är intresserad av som flik men ibland lyckas jag stänga ner dem av misstag och då är det ju nästan hopplöst att hitta igen 😢
Jag sparar länkarna i en flik i mitt excel-dokument. Uppdelat efter ras och sen underkategorier som färg, hög GP, hög confo, G+ på galopp/canter, bukehästar osv. På tex welshar har jag gjort ganska omfattande undersökning för vissa hingstars dressyr- och körpoäng så för dessa har jag en egen tabell med kort info som grenGP, totalGP, confo, ev färg, namn och länk osv.

Jag har fö förberett för att man ska kunna fylla i dokumentet med en flik för hingstar också, så att vi lätt ska kunna hitta bukehingstar :) Man kan tex sortera efter ras. Jag kom bara till att fylla i Flóki men verkar inte som att någon använder den så det stannade där :laugh:
 
Jag sparar länkarna i en flik i mitt excel-dokument. Uppdelat efter ras och sen underkategorier som färg, hög GP, hög confo, G+ på galopp/canter, bukehästar osv. På tex welshar har jag gjort ganska omfattande undersökning för vissa hingstars dressyr- och körpoäng så för dessa har jag en egen tabell med kort info som grenGP, totalGP, confo, ev färg, namn och länk osv.

Jag har fö förberett för att man ska kunna fylla i dokumentet med en flik för hingstar också, så att vi lätt ska kunna hitta bukehingstar :) Man kan tex sortera efter ras. Jag kom bara till att fylla i Flóki men verkar inte som att någon använder den så det stannade där :laugh:

Det låter ju jättesmart men jag spelar bara på mobilen och tror inte att jag kommer fixa Excell där. Jag har gjort olika dokument med hingstar men jag tänker alltid att jag ska lägga in dem sen och tja.. Sen glömmer jag :rofl:
 
Det är ännu mer självklart: hur mycket XP du har ;) (vilket iofs följer med att ha stort stall. Många hästar = många klickmöjligheter = många möjligheter att tjäna XP)
Dvs det har med leveln att göra också.
Hm, jag är lvl 55 om jag minns rätt - hur är det för er andra? Speciellt nyfiken på de som ligger högt på rankningen :)
 
Ett av mina sidoprojekt är köraraber :D min bästa är Panzar, han har 343, medel 68,6. Jag brukar överväga dem om de har över 330. Men jag är ju i Asien också.
Jag har en Norman Cob som är likvärdig Panzar, det de som verkar vara körrasen nr 1.
Nja. Skulle vilja påstå att Cleveland bay är körrasen nr 1. Mitt sto (som inte är den med högst GP men verkar lyckas bäst på tävlingarna) har 363. Men inte särskilt roliga i färgen tyvärr :p
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Det låter ju jättesmart men jag spelar bara på mobilen och tror inte att jag kommer fixa Excell där. Jag har gjort olika dokument med hingstar men jag tänker alltid att jag ska lägga in dem sen och tja.. Sen glömmer jag :rofl:
Spara i den inbyggda anteckningsboken? Det finns en, under settings på HR.
Jag sparar alla intressanta hingstar där som länkar, då har man alltid dem med sig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 851
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 303
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 230
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 652
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp