Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meh. Jag nämnde ju att jag hade betäckt två quarterston med konstig hingst? Fattar inte hur jag tänkte där.

Andra stoet fölade idag och resultatet var mitt första DD-quarterföl. En hingst med 6 A och en BA... Och hela 629 i GP. :meh:

Han råkade bli vuxen fort.. Hehe :D Hoppas han kan dra in lite pengar!

26361

https://www.horsereality.com/horses/511528/bounce-beat

Har fått spunk på silvergenen hos Quarter, så nu har jag köpt på mig ett sto och budat på ett annat.

Sedan kunde jag inte låta bli och köpte denna donnan,
https://www.horsereality.com/horses/282790/marech-sw1-filly-buyout
Så nu är ju frågan vad det finns för roliga hingstar till henne. Jag kom fram till att jag inte alls gillar CH-färgen, så kanske en CR-hingst istället? Eller en annan CR CH-hingst? Finns det någon bukare med en fin hingst (och gärna bättre confo än stoet)?

Vill någon ha fölet så ges hon bort :p

Har fått spunk på silvergenen hos Quarter, så nu har jag köpt på mig ett sto och budat på ett annat.

Sedan kunde jag inte låta bli och köpte denna donnan,
https://www.horsereality.com/horses/282790/marech-sw1-filly-buyout
Så nu är ju frågan vad det finns för roliga hingstar till henne. Jag kom fram till att jag inte alls gillar CH-färgen, så kanske en CR-hingst istället? Eller en annan CR CH-hingst? Finns det någon bukare med en fin hingst (och gärna bättre confo än stoet)?

Vill någon ha fölet så ges hon bort :p
Min Borgherre är CR och CH exteriört kan jag inte jämföra nu

Någon som sitter på en mustanghingst med GP runt 650-670, ev 680, bra confo framförallt på gångarterna? Black är positivt annars gärna svart eller brun utan andra färganlag men det är inte viktigt.

Mina bästa ston var släkt med @Mumfie s BB via ett bra sto på moderns sida :cautious: Men hittade till slut 666 som inte är släkt, däremot så har hon ju en liten förbannelse över att föda föl med 666 i GP :rofl:
Men får nog prova...

• Gilla
Reactions: Laa
Han är lite bättre, ja :angel: Jag använder gärna honom. Är det möjligt med hrc? Jag taggar dig lite senare i så fall :)
Inga problem med HRC :) Hör bara av dig då det är dags. Ska in i spelet nu så ser nog snabbast om du skickar där (om meddelandena behagar fungera :meh: )

Nu är Stil proven :love:. Rätt nöjd med det då hon har exakt 8 föl och alla fått en stjärna trots att jag inte kört på säkra hingstar utan använt Salix 6 av gångerna. Nu håller jag tummarna för ett bra stoföl e. Salix så det äntligen går att göra några andra kombinationer. Det går att få bra föl ur kombinationen både Fason och Elegant är ju riktigt trevliga
https://www.horsereality.com/horses/59515/stil

Någon som har en bra Camargue hingst för avel? Jag söker en med minst 4VGn, gärna fler och bra GP.
Sorry, bästa jag har har 3VG och 585GP. Jag har de som har högre GP, men då tappar de VGn :)
Bästa jag har uppskriven har 4VG och 598GP #101703, har aldrig använt honom själv eftersom han är efter 745, typ alla mina är efter 745 :D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 473
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 365
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023