Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror ni dom höjer fitness och affection idag?
Funderar på hur jag ska göra med träning och tävling med vissa.

Mitt mastadontprojekt:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sc_V2AGXkQSYdW7TEtWfkmR_YcNKp0FaNhNmMRCs6Z4/edit?usp=sharing

Jag är ledig idag och kommer under dagen sitta och fylla i enorma mängder islänningar. Jag var lite för generös i urvalet och kommer antagligen efterhand att rensa ur de med för många G- på sina conforader.

och ja, jag har skapat ett google-konto för att enbart ha mina HR-relaterade grejer på. :o

Jag tänker att när jag har gjort de systematiska genomgångar jag tänkt göra så kan jag släppa på eventuella andra intresserade att ändra med. Om någon är intresserad.

Lite över 96. (Eller ja, 95-96+, kanske).

Ok! Ville veta hur PRE ligger till i jämförelse även om de har långt kvar GP mässigt att nå samma nivå. Men ett av mina ston låg på 93,3% nu senaste tävlingen iaf. Så när dom kommit lite längre så kanske dom kan konkurrera :D

Ok! Ville veta hur PRE ligger till i jämförelse även om de har långt kvar GP mässigt att nå samma nivå. Men ett av mina ston låg på 93,3% nu senaste tävlingen iaf. Så när dom kommit lite längre så kanske dom kan konkurrera :D
Mitt bästa dressyrPREsto kommer regelbundet över 95. Hon blir placerad då och då. Så hopp finns! :)

Mitt bästa dressyrPREsto kommer regelbundet över 95. Hon blir placerad då och då. Så hopp finns! :)

Åh vad bra! För jag funderade på och lägga ner Trakehners i princip helt då jag inte tycker dom är roliga, tänkte väl behålla två ston bara. Men behöver något som kan ta deras plats i dressyren så detta gav ju hopp!

Jag har fyra PRE-märrar som regelbundet ligger på 94,xx %. Det blir spännande när de yngre (och snäppet bättre) kommer :D

Angående PRE, jag har den här CR/CR-herren om någon är sugen:
https://www.horsereality.com/horses/486356/limon

Någon som vill ha den här killen?

26391

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 536
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 850
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 399
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31