Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart, nu?
Vilken sötnos hon blevOtur med GPn, den borde verkligen gå att få högre men texten på breeders advice var nästintill perfekt
![]()
Visst! (Åhnej, @Iamia, Klitorisa tog sig inte! Får hon prova igen vid tillfälle?
Nu funkar! Det var Macrodiplax.Visst! () Nu? Vilken hingst var det?
Då ändrar jag!Nu funkar! Det var Macrodiplax.
Tack snälla!Då ändrar jag!
Wow! Vilken fin!Den är inte vuxen ännu men såg att min Penderyn fått en hingst-avkomma med en annan användares sto. Dressyrpoängen är 89-88-74=251, vilket är det högsta jag sett hittills
Om någon vill spara länk inför framtida dressyravel:
https://www.horsereality.com/horses/441969/tucan-d251![]()
Lite över 96. (Eller ja, 95-96+, kanske).Vilka procent ligger bra Trakehners på i dressyrtävlingarna i Europa?
Detta måste vara den märkligaste meningen att få lösryckt ur sitt sammanhangÅhnej, @Iamia, Klitorisa tog sig inte! Får hon prova igen vid tillfälle?
Lite över 96. (Eller ja, 95-96+, kanske).
Mitt bästa dressyrPREsto kommer regelbundet över 95. Hon blir placerad då och då. Så hopp finns!Ok! Ville veta hur PRE ligger till i jämförelse även om de har långt kvar GP mässigt att nå samma nivå. Men ett av mina ston låg på 93,3% nu senaste tävlingen iaf. Så när dom kommit lite längre så kanske dom kan konkurrera![]()
Mitt bästa dressyrPREsto kommer regelbundet över 95. Hon blir placerad då och då. Så hopp finns!![]()
Jag har fyra PRE-märrar som regelbundet ligger på 94,xx %. Det blir spännande när de yngre (och snäppet bättre) kommerOk! Ville veta hur PRE ligger till i jämförelse även om de har långt kvar GP mässigt att nå samma nivå. Men ett av mina ston låg på 93,3% nu senaste tävlingen iaf. Så när dom kommit lite längre så kanske dom kan konkurrera![]()