Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har jag gjort? :crazy: Den HÄR poblyniad hingsten har jag betäckt mitt sto med tydligen. Vad jag minns så letade jag främst och allra mest efter mycket hög confo. Och så har jag valt denna? Vad hände där? :arghh::rofl:

Vad har jag gjort? :crazy: Den HÄR poblyniad hingsten har jag betäckt mitt sto med tydligen. Vad jag minns så letade jag främst och allra mest efter mycket hög confo. Och så har jag valt denna? Vad hände där? :arghh::rofl:
Det verkar som om du kollade efter GP istället... ;) (Det är dessutom min gamla hingst som @Elin_B äger nu, så säg inget elakt om honom! :D )

Nu har jag skickat 13 hästar till giesella idag efter att ha köpt några från FT.
Finns verkligen inga bra foundationföl i Afrika. 😢

Det verkar som om du kollade efter GP istället... ;) (Det är dessutom min gamla hingst som @Elin_B äger nu, så säg inget elakt om honom! :D )

Hur det nu gick till då mina maskotar inte har någon betydelse i GP, vill bara ha hög confo på dom :cautious:
Menar inget elakt såklart utan mer hur jag kunde välja en hingst med 1A och resten G, mest 2nd premium när jag är ute efter precis tvärtom :p
Ber om ursäkt om han tog illa upp!

Kollade runt efter islandshingstar innan eftersom jag bara använt mina egna eller sådana jag använt tidigare nu ett tag. Väntade mig att något hänt i o m aveln och att man kunde hitta någon ny bra hingst. Men alltså. GP är fortfarande jättelågt på många hingstar och inte ens confon är super... Varfördådå? :arghh:

Hur det nu gick till då mina maskotar inte har någon betydelse i GP, vill bara ha hög confo på dom :cautious:
Menar inget elakt såklart utan mer hur jag kunde välja en hingst med 1A och resten G, mest 2nd premium när jag är ute efter precis tvärtom :p
Ber om ursäkt om han tog illa upp!
Ha ha! Han tog inte illa upp. Är alldeles säker! :rofl: (Inte jag heller, det var bara lite kul att se att det var just honom du betäckt med! :D)

Visa bifogad fil 26384 Like

Jo det finns bra araber :love:. Är du fortfarande där? Om du är kan du kolla om det finns någon arab u Gealilah e Miraj eller El-Marees
Jag har inga araber, men kanske borde börja med araber? :D
Trakehnerfölen ligger ibland i två dagar innan någon ny kommer upp. Ofta är alla lika dåliga. Aldrig fått ett föl med gp över 700 eller confo med över 1 VG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 536
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 850
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 399
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31