Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har någon här inne någonsin köpt DP för riktiga pengar?
Det känns dumt att göra, men lite lockande :P
Jag har gjort. Tycker inte det känns dumt ens. (Man behöver ju inte spendera 1000-tals kronor om man inte vill.) Jag tycker det känns ok att sponsra ett roligt spel och det är inte så farligt om man jämför med ett restaurangbesök eller dyl. Andra hobbies kostar ju (oftast) också pengar, tänker jag...

Har någon här inne någonsin köpt DP för riktiga pengar?
Det känns dumt att göra, men lite lockande :P

Jag har köpt en del, var för trist när jag inte hade tillräckligt med boxar och hade för kassa hästar för att kunna dra in DP i spelet. Jämför med andra spel som ger mig glädje där jag antingen betalar månadsvis för att ens få spela, köpt spel och ändå måste betala varje månad, spel som kostar i inköp men gratis att spela men som har ingame shop där man kan spendera riktiga pengar, spel som kostar både i inköp och månadsvis och ingame shop för att få tillgång till roliga grejer, och då känns det inte som så mycket längre :p

Idag fick jag ett hingstföl. Det var efter den första betäckningen jag gjort i spelet. Ganska bra med tanke på att stoet är rätt medelmåttigt.
https://www.horsereality.com/horses/516214/greenwoods-magic
705GP, bättre än mamman. 3VG men tyvärr 2A. Fast det kanske duger i afrika. Får se hur den presterar på tävling senare.

Vad tror ni jag ska tävla den i senare? Har ännu inte förstått mig på hur man räknar på dom olika grenarna och vad som är bra confo för respektive gren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 091
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 544
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 851
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 449
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka