Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte fått ett föl på flera dagar. Inga föl som blivit vuxna heller. Det har varit löjligt långtråkigt och jag har varit väldigt nära att åldra upp några bara för att kunna betäcka men imorgon! Imorgon föds två föl och om jag har rätt så växer i alla fall ett upp. Hurra!

Någon som vill ha? Arabstoet har ett w19 stoföl vid sidan av och tom mage. Svarta klabbestoet har en hingst i magen (föds om typ 11 dagar) och den grå klabbestoet föder ett sto om 1-2 dagar.
Screenshot_20190313-142629.webp

Jag använder google chrome ja och jag hittade inspect, men fattar noll om HUR man gör :p
Du pekar bara på raderna som innehåller "body", har jag för mig, så visas det till vänster var på kroppen färgen håller till. Kan vara bra på såpass ljusa hästar att de vita fälten inte syns vanligtvis (om man letar rabicano), men på detta viset ser man dom fälten enskilt även om det är dolt annars.

Någon som vill ha denna sötnos när hon flyttar från mamma?
Arabsto GP641 med 5VG 3G+. Fick 85.7 % och blev Day Champion på första utställningen och nu 84 % på andra.
Leila

Du pekar bara på raderna som innehåller "body", har jag för mig, så visas det till vänster var på kroppen färgen håller till. Kan vara bra på såpass ljusa hästar att de vita fälten inte syns vanligtvis (om man letar rabicano), men på detta viset ser man dom fälten enskilt även om det är dolt annars.
Ok, Body bredvid HTML längst upp då? jag måste vara trög för jag hittar inte :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 516
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 848
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 381
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett