Hmm, någon i Forumet påstår att det går att kika på HTML-bilderna som utgör den bilden vi sen ser på hästens sida, någon som vet hur man gör det?![]()
Inspect I google chrome menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, någon i Forumet påstår att det går att kika på HTML-bilderna som utgör den bilden vi sen ser på hästens sida, någon som vet hur man gör det?![]()
Jag var av nån anledning också just på foundation... Min har 6 An...Varför 4 Afoal-doe-536548
Hmm. Om färglagret heter ngt speciellt som påminner om färgens namn kanske...Hmm, någon i Forumet påstår att det går att kika på HTML-bilderna som utgör den bilden vi sen ser på hästens sida, någon som vet hur man gör det?![]()
Jag var av nån anledning också just på foundation... Min har 6 An...https://www.horsereality.com/horses/536633/foal-doe-536633
Ja, jag vill inte spara denna heller, men om nån är sugen så kan hon typ skänkas bort...Hade jag haft oändligt med plats så hade jag nog sparat alla, trots en massa A, men nu måste jag vara petig![]()
Grattis @Riru ! Vi tryckte nog nästan samtidigt...![]()
Tack! Och sorry! Vi får börja boka tider på foundation känns det som..
Jag använder google chrome ja och jag hittade inspect, men fattar noll om HUR man görInspect I google chrome menar du?
Du pekar bara på raderna som innehåller "body", har jag för mig, så visas det till vänster var på kroppen färgen håller till. Kan vara bra på såpass ljusa hästar att de vita fälten inte syns vanligtvis (om man letar rabicano), men på detta viset ser man dom fälten enskilt även om det är dolt annars.Jag använder google chrome ja och jag hittade inspect, men fattar noll om HUR man gör![]()
Äh va fan har en plats kvar, kan ta stoet
Har lagt ut!Äh va fan har en plats kvar, kan ta stoet
Ok, Body bredvid HTML längst upp då? jag måste vara trög för jag hittar inteDu pekar bara på raderna som innehåller "body", har jag för mig, så visas det till vänster var på kroppen färgen håller till. Kan vara bra på såpass ljusa hästar att de vita fälten inte syns vanligtvis (om man letar rabicano), men på detta viset ser man dom fälten enskilt även om det är dolt annars.