Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fler såna senare så hojta till!Jag har ett par såna också... Just nu är det en hingst med 93,93,82 för dressyr, som är problembarnet.Han har varit ute på marknaden massor med vändor för det känns lite synd att pensionera en ändå såpass bra häst. Men tydligen vill ingen ha honom.
![]()
Ge ett bud så accepterar jag!Du kan få skicka hit honom![]()
Jag tycker mina springer rätt bra trots att de sjunkit rätt långtVad gör man med färdigtränade GP hästar? Skickar till slakt? Tänker att affektion och liknande sjunker när dom inte tränas?
Snyggt jobbat @Riru
Vilken är det?Jag har ett par såna också... Just nu är det en hingst med 93,93,82 för dressyr, som är problembarnet.Han har varit ute på marknaden massor med vändor för det känns lite synd att pensionera en ändå såpass bra häst. Men tydligen vill ingen ha honom.
![]()
Du bestämmer känner jag! Det var ändå du som klurade ut detVille fler vänta? Eller ska de som hittat hingstar lägga ut på stud och skriva ut "possible rabicano carrier? Och låta resten klura ut den vägen, eller ville någon nämna på forumet?
Helt egennyttigt så kan vi gärna vänta några dagar till så jag hinner betäcka Sigrun billigt, fast det är 1 vecka kvar tills dessVille fler vänta? Eller ska de som hittat hingstar lägga ut på stud och skriva ut "possible rabicano carrier? Och låta resten klura ut den vägen, eller ville någon nämna på forumet?
Du bestämmer känner jag! Det var ändå du som klurade ut detsjälvklart är det trevligt att kunna få in studs på Asdon avkommor, men det är ändå kul att ingen vet
![]()
Helt egennyttigt så kan vi gärna vänta några dagar till så jag hinner betäcka Sigrun billigt, fast det är 1 vecka kvar tills dess![]()
GrattisMenar du med Mango? Jag äger honom nu![]()
Vänta till på måndag kanske? Då borde det finnas chans att få fatt i fler avkommor och något sto kanske hinner bli betäckt av våra egna stonJag tycker ju också att det är kulMen jag vet inte, fler kanske vill få tag i någon hingst/sto/fler avkommor från foundation innan alla kommer rida europa.
Ok! Väntar på fler åsikter då, vill inte köra över alla när ni väntade på mig att få tag på Mango.Grattis
Nej jag planerar nog att köra på en Asdon*Irmak hingst. Minns inte vilken nu men en som har så hög distans GP som möjligt.
Men givetivs ska ni andra göra som ni känner för. Det är trots allt en riktigt bra inkomstkälla att kunna skriva rabicano carrier och jag hittar garanterat hingst åt henne ändå.
Vänta till på måndag kanske? Då borde det finnas chans att få fatt i fler avkommor och något sto kanske hinner bli betäckt av våra egna ston
Jag har för övrigt 4 stallplatser lediga nu och 60 FT, så jag kan leta Asdon avkommor på foundation. Var det Europa dom fanns?
Helt ärligt tycker jag det är upp till dig, du gjorde allt jobb.Jag tycker ju också att det är kulMen jag vet inte, fler kanske vill få tag i någon hingst/sto/fler avkommor från foundation innan alla kommer raida europa.