Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ett par såna också... Just nu är det en hingst med 93,93,82 för dressyr, som är problembarnet. :p Han har varit ute på marknaden massor med vändor för det känns lite synd att pensionera en ändå såpass bra häst. Men tydligen vill ingen ha honom. :arghh:
Har du fler såna senare så hojta till!
 
:o:o:o
Jag tänkte att det var ju ett tag sedan jag räknade min Elvis avkommor ... Så varför inte göra det nu för skojs skull tänkte jag :idea::angel:
Och jag räknade i femmor för att enklast räkna ihop dem så jag missade kanske några men tänk er ansiktsuttrycken jag gjorde när jag kom så här långt...
80...
100...(här tänkte jag omg, han når tresiffrigt!)
120...
150... (här undrade jag om han skulle nå 200 :eek:)
...
173.
Elvis Presley har 173 avkommor.
:o
Man kallar väl detta något särskilt irl? Matadoravel? :angel::rofl:
 
Ville fler vänta? Eller ska de som hittat hingstar lägga ut på stud och skriva ut "possible rabicano carrier? Och låta resten klura ut den vägen, eller ville någon nämna på forumet?
 
Jag har ett par såna också... Just nu är det en hingst med 93,93,82 för dressyr, som är problembarnet. :p Han har varit ute på marknaden massor med vändor för det känns lite synd att pensionera en ändå såpass bra häst. Men tydligen vill ingen ha honom. :arghh:
Vilken är det? :)
 
Ville fler vänta? Eller ska de som hittat hingstar lägga ut på stud och skriva ut "possible rabicano carrier? Och låta resten klura ut den vägen, eller ville någon nämna på forumet?
Du bestämmer känner jag! Det var ändå du som klurade ut det :) självklart är det trevligt att kunna få in studs på Asdon avkommor, men det är ändå kul att ingen vet :p
 
Ville fler vänta? Eller ska de som hittat hingstar lägga ut på stud och skriva ut "possible rabicano carrier? Och låta resten klura ut den vägen, eller ville någon nämna på forumet?
Helt egennyttigt så kan vi gärna vänta några dagar till så jag hinner betäcka Sigrun billigt, fast det är 1 vecka kvar tills dess O_o
 
Du bestämmer känner jag! Det var ändå du som klurade ut det :) självklart är det trevligt att kunna få in studs på Asdon avkommor, men det är ändå kul att ingen vet :p

Jag tycker ju också att det är kul :laugh: Men jag vet inte, fler kanske vill få tag i någon hingst/sto/fler avkommor från foundation innan alla kommer raida europa.
 
Menar du med Mango? Jag äger honom nu :p
Grattis :)
Nej jag planerar nog att köra på en Asdon*Irmak hingst. Minns inte vilken nu men en som har så hög distans GP som möjligt.
Men givetivs ska ni andra göra som ni känner för. Det är trots allt en riktigt bra inkomstkälla att kunna skriva rabicano carrier och jag hittar garanterat hingst åt henne ändå.
 
Jag tycker ju också att det är kul :laugh: Men jag vet inte, fler kanske vill få tag i någon hingst/sto/fler avkommor från foundation innan alla kommer rida europa.
Vänta till på måndag kanske? Då borde det finnas chans att få fatt i fler avkommor och något sto kanske hinner bli betäckt av våra egna ston :)

Jag har för övrigt 4 stallplatser lediga nu och 60 FT, så jag kan leta Asdon avkommor på foundation. Var det Europa dom fanns?
 
Grattis :)
Nej jag planerar nog att köra på en Asdon*Irmak hingst. Minns inte vilken nu men en som har så hög distans GP som möjligt.
Men givetivs ska ni andra göra som ni känner för. Det är trots allt en riktigt bra inkomstkälla att kunna skriva rabicano carrier och jag hittar garanterat hingst åt henne ändå.
Ok! Väntar på fler åsikter då, vill inte köra över alla när ni väntade på mig att få tag på Mango.
Men visst vill jag samtidigt gärna ha tillbaka lite DP :cautious:

Vänta till på måndag kanske? Då borde det finnas chans att få fatt i fler avkommor och något sto kanske hinner bli betäckt av våra egna ston :)

Jag har för övrigt 4 stallplatser lediga nu och 60 FT, så jag kan leta Asdon avkommor på foundation. Var det Europa dom fanns?

Det kan vi nog göra, får se vad resten tycker!

Ja det är i Europa :)
 
Jag tycker ju också att det är kul :laugh: Men jag vet inte, fler kanske vill få tag i någon hingst/sto/fler avkommor från foundation innan alla kommer raida europa.
Helt ärligt tycker jag det är upp till dig, du gjorde allt jobb.

Min egen plan är att betäcka stona med Mango och se om jag får fram någon synlig för att se om mina ston är bärare och sedan testa hingstar jag har på stona. Så mitt projekt är ju lite tidskrävande och jag har ingen åsikt om när eller om alls infon släpps till resten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 742
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 891
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 725
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 398
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Strejk
  • Snorklingstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp