Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske blev för jobbigt att hitta på 27 olika namn för vita tecken. Lättare med bara W(hite)1-27 :laugh:
Jag menade inte för varje variation av en white splash gen, utan för de tre olika white splash generna. Dvs bara tre namn, en av dem kunde dessutom heta white splash så två namn :p
 
Jag menade inte för varje variation av en white splash gen, utan för de tre olika white splash generna. Dvs bara tre namn, en av dem kunde dessutom heta white splash så två namn :p

Jaha du pratar om SW och inte W?
Jag hänger inte med och är nog för trött för att fatta ändå :p
 
@Riru Äger du Mango nu och tävlar med honom? Jag såg ett likadant namn i en resultatlista och Hey han verkar ju inte illa i tävlingarna heller!
Om det är rätt häst alltså...
 
@Riru Äger du Mango nu och tävlar med honom? Jag såg ett likadant namn i en resultatlista och Hey han verkar ju inte illa i tävlingarna heller!
Om det är rätt häst alltså...

Nä inte än :p
Ägaren tar inte ens hand om honom så jag är tveksam till att han tävlar heller. Men hen bor i europa!
 
Detta känns lite konstigt :cautious:
26665

Kanske hon inte är lika mycket tränad som hon har varit på de andra nivåerna men det känns som att jag alltid börjar tävla med dem vid en viss gräns färdig procent och hon har definitivt nått den gränsen (över 90% färdigtränad nu). Men ändå blir det inte riktigt bättre som hon var förut ... :cautious::confused:
Hon har exakt samma utrustning som förut. Vad gör jag för fel? :confused:
(Cleveland bay, körning)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 797
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 020
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 881
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 485
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp