Asko
Trådstartare
Tusen tack! Så billigtOk, ändrar alla tre nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tusen tack! Så billigtOk, ändrar alla tre nu!
Ska vi fortfarande samla data? Jag slutade fylla i när det kom fram att det inte fanns något mönster. Jag har dock en massa data i mitt ark så finns intresse kan jag fylla i den.Det är verkligen ingen fara! Kan ju varit jag också. Vi har massa data så inte hela världen om en betäckning försvinner
Kan säkert få fram den via notiserna.
Jag vet inte egentligen, jag fyller mest i för min egen skull, tror jag. Ha lite översikt över betäckningarna.Ska vi fortfarande samla data? Jag slutade fylla i när det kom fram att det inte fanns något mönster. Jag har dock en massa data i mitt ark så finns intresse kan jag fylla i den.
@Mistimed Är du här nu månne? Jag ska hänga på buke ett tag, så du kan väl tagga mig om du kommer in![]()
Det är väl upp till var och en, vi har närmare 900 observationer så det behövs ju egentligen inte mer. Jag skriver där istället för i mitt eget dokument för att jag tycker det är smidigt. Jag har någon ambition om att fortsätta luska och testa datan vidare men har inte hunnit tyvärr.Ska vi fortfarande samla data? Jag slutade fylla i när det kom fram att det inte fanns något mönster. Jag har dock en massa data i mitt ark så finns intresse kan jag fylla i den.
Japp!Hola! Jag är här nu, är du?![]()
go go go!Japp!![]()
Du glömde länkTitta vilken fin arabhingstunge jag fick köpa urbilligt av @SpanskaLoppan
Frågan är om han inte ska få åka tidsmaskin
Tack jag är så himla glad![]()
Denna?Letar welsh-hingst till denna donna: https://www.horsereality.com/horses/232844/canly-gafael
GP 630-640 ca, inga An och ingen Hir Pob Aros eller Serch...
Någon som har ngt förslag?