HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyfiken på hur ni gör med fölen som ni planerar att skicka till Gisela, ger ni dem namn?
Ibland, och ibland inte :p Om de ska bara skickas direkt till gisela så bryr jag mig inte, men om jag vill se först hur de utvecklar sig (tex färgen som vuxna) eller har inte bestämt mig så kan jag ibland döpa dem.

Vad tusan, händer det er andra också eller inbillar jag mig? Det verkar som att det bästa resultatet av ett par hästar händer första gången - sedan blir det bara sämre föl för varje gång jag provar samma kombination :confused::cautious:

Två ston har kastat idag igen! Jag och dottern har spelat i knappt en vecka och totalt har fem ston kastat under den här tiden, är inte det rätt mycket?
Idag har jag i alla fall haft tråkig föreläsning på jobbet och ägnat den tiden åt att klicka på ridskolan. Snart är jag klar med mockningen!

Ha-ha. Jag köpte ett dåligt islandssto med många VG eftersom jag vill få fram ett föl för utställning. Först nu såg jag hur extremt inavlad stackarn är. Mamman och pappan är helsyskon :banghead: Oh well tar nog något föl på henne och sedan ett föl på fölet, så att jag kan avla bort det :rofl:

Asså titta på det här. Det här är stamtavlan på fölet som följde med henne :rofl:

Screenshot_20190409_202316_com.android.chrome.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 473
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 364
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4
  • Israel vs. stora delar av världen

Hund, Katt, Andra Djur