Ă
h, ytterligare ett sto har kastat i natt
Fem ston totalt för dottern och mig under vĂ„r första vecka. Ăr det inte jĂ€ttemycket?! KĂ€nns deppigt Ă€ven om vi tĂ€nkt sĂ€lja stoet (som verkligen inte Ă€r en stjĂ€rna).

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LĂ„ter som en rejĂ€l portion av otur! Men min erfarenhet Ă€r att det dĂ€r brukar komma lite i perioder, sĂ„ det borde vĂ€nda mot det bĂ€ttre snart.Ă h, ytterligare ett sto har kastat i nattFem ston totalt för dottern och mig under vĂ„r första vecka. Ăr det inte jĂ€ttemycket?! KĂ€nns deppigt Ă€ven om vi tĂ€nkt sĂ€lja stoet (som verkligen inte Ă€r en stjĂ€rna).
Beroende pĂ„ vilken dag stoet kastar sĂ„ beror det pĂ„ hingsten eller stoet. Ska stĂ„ om det pĂ„ HR wikin.Ă h, ytterligare ett sto har kastat i nattFem ston totalt för dottern och mig under vĂ„r första vecka. Ăr det inte jĂ€ttemycket?! KĂ€nns deppigt Ă€ven om vi tĂ€nkt sĂ€lja stoet (som verkligen inte Ă€r en stjĂ€rna).
Bugg? Ingen aning annarsHur kan det ligga en hÀst frÄn Gisela retirement home till salu? https://www.horsereality.com/horses/235486/a-kind-of-magic
SjÀlvklart! Jag fixar priset direkt.@Caoimhe Jag har typ 2-3 ston till Gaster om det gÄr för sig?![]()
Ja, jag tycker den Àr helt vÀrdelös. En spelare hörde av sig i chatten nyligem och sa att hen var intresserad av mina linjer om jag ska sÀlja nÄgot. Erbjöd hen ett stoföl med 660, 1VG inga A, RN e Casper (dvs samma pappa som mitt 685-sto och ev sooty carr.) för 10k, vilket jag tyckte var ett generöst pris men det skulle prompt prutas ÀndÄ och hen ville bara betala 9k. SeriöstNÄgon mer som kÀnner att Welshmarknaden Àr trög? Pojkarna sÀljer inte alls (kÀnns sÄdÀr att slÀnga in 650+ med VG pÄ spa) och inte ens 3VG stofölen gÄr Ät och dÄ har jag inte alls höga priser heller
Jag har samma upplevelse! Inte ens de vuxna stona gÄr att sÀlja!NÄgon mer som kÀnner att Welshmarknaden Àr trög? Pojkarna sÀljer inte alls (kÀnns sÄdÀr att slÀnga in 650+ med VG pÄ spa) och inte ens 3VG stofölen gÄr Ät och dÄ har jag inte alls höga priser heller
Jag tycker inte det Ă€r nĂ„gon idĂ© att betĂ€cka innan försĂ€ljning. Köparen kanske inte alls har samma smak som jag vad gĂ€ller hingstar. Det kan ibland gĂ„ lite lĂ€ttare att sĂ€lja drĂ€ktigt sto men dĂ„ enbart om hon bĂ€r pĂ„ ett stoföl.Ă h, ytterligare ett sto har kastat i nattFem ston totalt för dottern och mig under vĂ„r första vecka. Ăr det inte jĂ€ttemycket?! KĂ€nns deppigt Ă€ven om vi tĂ€nkt sĂ€lja stoet (som verkligen inte Ă€r en stjĂ€rna).
Men wow! Grattis!! Det kanske finns men jag vet bara om en welshare med 83+ innan (och det Àr en Penderyn-son ocksÄOooh! @Murray Penderyn har blivit pappa igen. Fick nÀstan allt jag önskade mig! Sto. SW1 frÄn pappa. INTE G frÄn pappa. E/E. Silver frÄn mamma. 4 VG frÄn...eh...ingen aning (tyvÀrr fick hon tvÄ An ocksÄ - det pÄ galopp var ju vÀntat, men hon fick pÄ canter ocksÄ). Sedan 85,89,75 (83 i snitt) för dressyr. AlltsÄ. Trots de tvÄ A:na Àr jag skitnöjd!
https://www.horsereality.com/horses/642311/foal-doe-642311
@AgentCarter Jag höjer igen dÄ jag mÄste gÄ, men kan sÀnka igen vid 12.00 om du Àr inne dÄ?SjÀlvklart! Jag fixar priset direkt.![]()
Tack!Men wow! Grattis!! Det kanske finns men jag vet bara om en welshare med 83+ innan (och det Àr en Penderyn-son ocksÄ). Det finns en del med G+ och VG pÄ dessa delar sÄ borde dÄ att sudda ut sen och mÄste ju vara rÀtt starka An.
Chianti vÀntar hingst med Harpunen sÄ med lite tur smÀller de till med nÄgot amazing ocksÄ sÄ att du har en hingst att matcha nya fröken med![]()
Verkligen, strength Àr supersvÄr att fÄ upp tycker jag! Har fÄtt 90 pÄ bÄde agility och balance (olika hÀstar) men strength:en slÀpar.Tack!Har inte jÀttebra koll pÄ welsharna (de Àr eh, hm, host, lite av maskotar), men hon Àr ju bÀttre Àn Harpunen som var min bÀsta dressyrwelsh innan. Jag blev rÀtt förvÄnad över de dÀr 75 i strength mÄste jag sÀga. PÄ ett bra sÀtt.
Hoppas verkligen att du fÄr en liten kanonhingst! Jag vill Äldra upp henne nu bums. Men gissar att det ÀndÄ Àr svÄrt att hitta nÄn bra match till henne. Harpunen finns ju iofs... Hmmm. Kanske ÀndÄ.
Tack vad snÀll du Àr som orkar hÄlla mig uppdaterad om hingstar hela tiden!Verkligen, strength Àr supersvÄr att fÄ upp tycker jag! Har fÄtt 90 pÄ bÄde agility och balance (olika hÀstar) men strength:en slÀpar.
Jag vet dessa tre som har 82 för dressyr:
https://www.horsereality.com/horses/565074/martini-blue-pp (ej vuxen Àn men utan HPA, Gaster-linjen verkar kunna ge starka dressyrpoÀng ibland, bla min Casper eGaster Àr ju far till Chianti)
https://www.horsereality.com/horses/390907/pirate-king-pp (HPA)
https://www.horsereality.com/horses/67838/go-west (HPA)
Problemet med alla HPA-avkommor Àr deras svaga confo tyvÀrr.
Det Àr vÀl det minsta jag kan göra nÀr jag fÄr lÄna din hingstar jÀmtTack vad snÀll du Àr som orkar hÄlla mig uppdaterad om hingstar hela tiden!Jag provar nog först med Harpunen ÀndÄ. Och sedan hoppas jag starkt pÄ din blivande superduperhingstfölunge!
FörlÄt jag somnadeSjÀlvklart! Jag fixar priset direkt.![]()