Asko
TrÄdstartare
...30/1 blev jag medlem... Redan uppe i 3 miljoneroch redan lv 53
Mvh inget liv
Visa bifogad fil 27973
Medlem sen början.
500.000 HRC.
Mvh
Oekonomisk samlare
(Men jag Àr lvl 57 iallafall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...30/1 blev jag medlem... Redan uppe i 3 miljoneroch redan lv 53
Mvh inget liv
Visa bifogad fil 27973
Blir det lasagne?Jag behöver slÀnga typ 60 hÀstar för att stallet ska bli rymligt igen.
SlakttÄg mot Italien nÀsta![]()
Du fÄr frÄga GiselaBlir det lasagne?
FörlÄt, kunde inte lÄta bli![]()
TACK sÄ jÀvla mycket...Deloryan nÀmnde pÄ discorden att det försenade aprilskÀmtet kommer ske imorgon, sÄÄ knappt 50 min kvar tills dess, det var den sömnen![]()
Bingo!Blir det lasagne?
FörlÄt, kunde inte lÄta bli![]()
Hm det var rÀtt intressanta inlÀgg. Undrar vad hon hittat pÄ nuDeloryan nÀmnde pÄ discorden att det försenade aprilskÀmtet kommer ske imorgon, sÄÄ knappt 50 min kvar tills dess, det var den sömnen![]()
GrÀnsfall, men Aet "skrÀmmer" mer nÀr jag letar hingst.Vad tycker ni om dem hÀr hingsten, Àr han nÄgot som ni skulle kunna tÀnka er att avla med? GP siffrorna Àr för dÄliga va?
https://www.horsereality.com/horses/485961/lack-ight
Fasen, betyder att jag mÄste göra plats i stallet nu?Hm det var rÀtt intressanta inlÀgg. Undrar vad hon hittat pÄ nu
Deloryn "You will, but your foundie hunt will definitely be -random-that's all I can say for now"
Annan "it's already random "
Deloryn "even more"
![]()
Ingen aning. Ska det introduceras enhörningar för en dag eller vad Àr det?????Fasen, betyder att jag mÄste göra plats i stallet nu?![]()
Hur genererar de fĂ€rgerna? Det verkar ju inte finnas nĂ„gon logik i detJag DĂR![]()
Ingen aning, men det verkar högst slumpmÀssigt, mina friesers ser alla olika utHur genererar de fÀrgerna? Det verkar ju inte finnas nÄgon logik i det