Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm du får se upp så den inte är Gay
Med dessa regnbågsbarn så verkar ju par av samma kön helt acceptablaHmm du får se upp så den inte är Gay(undrar om de där är tillåtna i Ryssland
)
Givetvis, ändrar direkt@Shaggy Kan jag få testa Borgherre igen? Det kom en hingst (som är hur snygg som helst) men vill helst ha ett sto ju.![]()
Du borde ta bättre betaltGivetvis, ändrar direkt
Se till så ni sätter in pengar på banken för att få maximal ränta före kl 13 idag, de ska kompensera för ränteproblemen som var en period.
Hur mycket pengar har du totalt? Jag har det mesta på kontot för räntan sjunker aldrig under 0,1% fick idag 13100HRC (vad jag nu ska med dem till)Alltså, jag måste ju komma ihåg att ta ut pengar varje dag för att få ut maximalt, det är väl samma nu? Eller kommer det ändå att gå över till den lägre räntan?
Vitt! Instämmer Burning Love
Nä, det kommer vara räntan som står, så sätt inte in allt om du får mer under en viss gränsAlltså, jag måste ju komma ihåg att ta ut pengar varje dag för att få ut maximalt, det är väl samma nu? Eller kommer det ändå att gå över till den lägre räntan?