HorseReality del X

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag behöver slÀnga typ 60 hÀstar för att stallet ska bli rymligt igen.

SlakttÄg mot Italien nÀsta :meh:

Deloryan nÀmnde pÄ discorden att det försenade aprilskÀmtet kommer ske imorgon, sÄÄ knappt 50 min kvar tills dess, det var den sömnen :rofl:
Hm det var rÀtt intressanta inlÀgg. Undrar vad hon hittat pÄ nu
Deloryn "You will, but your foundie hunt will definitely be -random-that's all I can say for now"
Annan "it's already random "
Deloryn "even more"
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Hm det var rÀtt intressanta inlÀgg. Undrar vad hon hittat pÄ nu
Deloryn "You will, but your foundie hunt will definitely be -random-that's all I can say for now"
Annan "it's already random "
Deloryn "even more"
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Fasen, betyder att jag mĂ„ste göra plats i stallet nu? 🙈

1 plats ledig... Skulle inte förvĂ„na mig om typ 12 föl flyttar ut bara för att jag hĂ„ller mig vaken för att se vad dom hittar pĂ„ pĂ„ foundation 😒

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 340
Senast: Laa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka