HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fascinerande, det här fölet ser verkligen inte anmärkningsvärt ut, men när jag för in honom i mitt exceldokument så hamnar han på bästa plats i endurance bland mina hästar.
Skulle någon som tävlar i endurance kunna tala om vad deras genomsnittliga/bästa A-T har i genomsnittlig GP poäng? Jag undrar över hur bra mina hästar är egentligen.

(Jag avlade dock på två av mina bästa endurance hästar just för att få fram hästar med bättre poäng, så jag uppnådde ju målet iallafall. Fast han ser sämre ut på ytan :rofl:)
Min bästa har 325, genomsnittet ligger betydligt lägre då jag håller ett gäng för stammarnas skull. Jag räknar numera allt under 315 som rätt lågt men behåller om det finns andra kvaliteter.
 
Vad skulle ni säga är bra siffror för hoppning på trakhener? Ska man kolla på genomsnittssiffran eller den totala siffran?
 
Fascinerande, det här fölet ser verkligen inte anmärkningsvärt ut, men när jag för in honom i mitt exceldokument så hamnar han på bästa plats i endurance bland mina hästar.
Skulle någon som tävlar i endurance kunna tala om vad deras genomsnittliga/bästa A-T har i genomsnittlig GP poäng? Jag undrar över hur bra mina hästar är egentligen.

(Jag avlade dock på två av mina bästa endurance hästar just för att få fram hästar med bättre poäng, så jag uppnådde ju målet iallafall. Fast han ser sämre ut på ytan :rofl:)
Mina bästa har 327 och 326 för endurance. Har ett gäng runt 320, det kanske är snittet ungefär, och några runt 315. De lägsta är äldre ston som snart åker ut...
 
Jag är kär titta på den här nosbläsen :love:
28151

Tyvärr syns den ju inte när hon växer upp och så är hon för dålig med A på galopp och distans 315/galopp310
 
Min bästa har 325, genomsnittet ligger betydligt lägre då jag håller ett gäng för stammarnas skull. Jag räknar numera allt under 315 som rätt lågt men behåller om det finns andra kvaliteter.
Mina bästa har 327 och 326 för endurance. Har ett gäng runt 320, det kanske är snittet ungefär, och några runt 315. De lägsta är äldre ston som snart åker ut...
Tack för era svar! :up:
 
Vassego. :)

Just efter att @toughcookie betäckt lyckades någon betäcka gratis? Måste ha varit just när jag ändrade tillbaka eller nåt, men det ska väl inte funka alls om det står på 0? Alltså att jag får 0 HRC? :cautious: Nån som varit med om samma?

Visa bifogad fil 28155
Jättekonstigt :confused:
Måste ju typ varit att hon haft sidan uppe med 1000HRC och bockat i det alternativet. Och att den hämtade 0HRC eftersom nu hann ändra innan/samtidigt som hen betäckte. Håller med @Shaggy om att du borde rapportera.
(Maltes stud-sida ser fö normal ut nu, bara DP)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 596
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 967
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 950
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 596
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp