HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, måste ha missat detta... Självklart går det bra! Bestäm själv om du vill betäcka 2 eller 4. ;)

Åh, jag är lite otålig och hittade en hingst jag inte testat innan som jag blev nyfiken på. :p Nu har jag bara en halvkusin tom, och inte den med A så jag hoppar den ändå. Men får några fler tomma under helgen så ja återkommer gärna imorgon. :D
 
Men vill du bli av med fölet så pensionerar du bara fölet. Det går alldeles utmärkt att göra redan innan det vants av :).
En helt ny värld öppnade sig för mig nu! Jag som trott att fölet måste vara 6 månader innan man kan pensionera stoet!
Vilken tur att den här tråden - och ni! - finns! :love:
 
Men vad fan. Nu när jag gick in på datorn hade jag ändå skapat en tråd (eller ja, 2 tydligen). När jag (via datorn) tar bort den ena får jag upp igen att sidan kan vara skadlig, precis som i mobilen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 711
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 681
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 623
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 300
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp