HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där tycker jag du ska rapportera i buggforumet
WHAT!? Nä, det där känns ju inte alls ok 😡.
Jättekonstigt :confused:
Måste ju typ varit att hon haft sidan uppe med 1000HRC och bockat i det alternativet. Och att den hämtade 0HRC eftersom nu hann ändra innan/samtidigt som hen betäckte. Håller med @Shaggy om att du borde rapportera.
(Maltes stud-sida ser fö normal ut nu, bara DP)
Skrev i buggforumet nu. Ja, det känns ju lite konstigt om det kan hända. Hade ju fattat om jag fått de där 1000 HRC men hur kan det bli noll...? Inte för att det spelar nån jätteroll, men ändå.
Tack för kollen @Murray ! Blev lite nojjig och tänkte att alla kanske kan betäcka gratis nu... :nailbiting:
 
Gråter en skvätt. Fine Mirego Miraj*Gealilah är pensionerad :cry::cry::cry:
Ännu gladare nu att jag fick köpa en så fin hingstavkomma efter honom
 
När jag tittat runt lite bland hästarna i spelet så ser jag att samma kombination sto-hingst ger ganska olika resultat. Alltså, det kan skilja sig en hel del i kvalitét på fölen även om dom har samma föräldrar.

Brukar ni prova samma kombination flera ggr, även om det första försöket inte blev någon jättehit så att säga?
 
När jag tittat runt lite bland hästarna i spelet så ser jag att samma kombination sto-hingst ger ganska olika resultat. Alltså, det kan skilja sig en hel del i kvalitét på fölen även om dom har samma föräldrar.

Brukar ni prova samma kombination flera ggr, även om det första försöket inte blev någon jättehit så att säga?
Ja om jag verkligen tror på den. Ju sämre avkomma man får ju bättre kan man också få.
 
Svårt att klaga på denna Echo-dotter med 89-89-90 och GP642
Ghost
Tror dock att kombon kan klämma till något ännu mer storslaget, får jag pröva igen? @Iamia


En riktigt :love: fin lite PRE-kille efter @Linda_A s Serapis också med hela 83 för dressyr :bump:
Serafin
Får jag pröva den kombon igen också?

Fin!

Ursäkta sent svar, är inte inne så mycket mellan valpen och jobbet just nu. :) Men gärna om vi kan lyckas träffa in en tid. Är uppe nån timme till i alla fall. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 593
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 951
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 935
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 575
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp