Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det något man kan göra för att skaffa sig mer DP? Eller är det enklast att köpa det för riktiga pengar?
(Kan ev. tänka mig att göra det i framtiden, men just nu med buggar etc. så vill jag vänta tills det är lönt och att jag inte tröttnar/ allt skiter sig.)
Levla o vinna Day Champion förutom det Iamia nämnde.
 
Levla o vinna Day Champion förutom det Iamia nämnde.
Orkar inte riktigt levla, tycker det varit så segt, för även om jag har gjort mig av med en del hästar så orkar jag inte träna dem när man för trycka 75 ggr innan det funkar.
Men har en bra hingst som behöver tränas lite till och tävlas. Så förhoppningsvis så får jag in lite.
 
Ultraljud igen. Nästan bara hingstar. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? :rofl: 11 hingstar 3 ston....

Screenshot_20190116-161602.jpg
 
@Murray Tack tack! :rofl: Jag har flera ston ungefär i hans klass. Nu jädrar kan jag göra tävlingshästar! :D
Spännande, jag letar fortfarande :D:D
Dancing Hurricane har snitt över 90 för dressyr, lova att använda honom också så att han får lite bra avkommor :angel::D
Hittade en helsyster till Grady förresten, inte fullt lika bra tyvärr men ändå :D
 
Herre min jesus, jag är i chock här.
Tycker synd om spelaren som sålde Dancing Hurricane till mig - han hade buyout 50 000 :p
@Iamia har du hört talas om medberoende? :p
Alltså, jag vet att jag tog i. :p Men jag har massor av pengar och jag var ju tvungen att övertyga dig ju. :rofl: Jag hade nog ändå också spenderat pengarna på foundationmarknaden om jag kunnat, men mina foundation tickets är slut... Ja du ser ju! Dessutom är det ju trevligt om två blir glada genom en affär, speciellt när det är en Bukeaffär. :up:

Medberoende har jag aldrig hört talas om. :angel::angel:
 
Senast ändrad:
Alltså, jag vet att jag tog i. :p Men jag har massor av pengar och jag var ju tvungen att övertyga dig ju. :rofl: Jag hade nog ändå också spenderat pengarna på foundationmarknaden om jag kunnat, men mina foundation tickets är slut... Ja du ser ju! Dessutom är det ju trevligt om två blir glada genom en affär, speciellt när det är en Bukeaffär. :up:

Medberoende har jag aldrig hört talas om. :angel::angel:
Haha, kunde ju inte säga nej till det där, så du lyckades ju :angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 095
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 520
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 078
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp