Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill inte göra mig av med några vuxna eftersom jag tävlar med alla, men mitt stall är överfullt nu pga. Alla föl som växt upp. Det är way för dyrt att köpa stallplatser för att jag ska kunna komma ikapp, så antar att det kommer fortsätta såhär tills de sätter stopp. Då blir det inte roligt :p
Jag känner att jag är lite på samma nivå. Att showerna inte funkar förstör faktiskt mycket av det roliga i spelet och det säger en som är rätt ointresserad av showerna. Jag känner att allting går på repeat utan att jag egentligen får ut något av det längre. Jag kan inte köpa hästar eftersom stallet är fullt, jag kan inte sälja hästar eftersom alla andras stall också är fulla och jag kan inte pensionera hästar eftersom jag vill veta om de är något att ha eller iallafall ha den där stjärnan.
 
Jag känner att jag är lite på samma nivå. Att showerna inte funkar förstör faktiskt mycket av det roliga i spelet och det säger en som är rätt ointresserad av showerna. Jag känner att allting går på repeat utan att jag egentligen får ut något av det längre. Jag kan inte köpa hästar eftersom stallet är fullt, jag kan inte sälja hästar eftersom alla andras stall också är fulla och jag kan inte pensionera hästar eftersom jag vill veta om de är något att ha eller iallafall ha den där stjärnan.

Exakt! Jag brukar vara en flitig deltagare i utställningarna och stadigt dra in dp varje dag, vilket har finansierat många nya stallplatser. Men nu står dem ju helt still och jag får inte in några nya dp att köpa stallplatser för, plus att jag har mängder av föl utan stjärna eftersom jag inte kunnat visa dem :(
 
Exakt! Jag brukar vara en flitig deltagare i utställningarna och stadigt dra in dp varje dag, vilket har finansierat många nya stallplatser. Men nu står dem ju helt still och jag får inte in några nya dp att köpa stallplatser för, plus att jag har mängder av föl utan stjärna eftersom jag inte kunnat visa dem :(

Samma här och placerar hingstarna sig högt så genererar det språngavgifter. Och jag letar själv hingstar till mina ston genom att kolla på de högst placerade fölen.
Men nu är det riktigt riktigt tråkigt. Inte för att jag kan låta bli att gå in och sköta om hästarna ändå :o.

Men om det är överbelastning som får utställningarna att kolappsa kanske man kan begränsa antalet hästar per spelare som kan anmälas?
 
Men om det är överbelastning som får utställningarna att kolappsa kanske man kan begränsa antalet hästar per spelare som kan anmälas?
Jag tror inte det är överbelastning på showerna som är problemet utan överbelastning i hela systemet. Om man tittar så fastnar även shower med mindre än 10 deltagare.
 
Döper ni om hästar ni köper eller låter ni de ha samma namn som när de köptes? Förutsatt att de har ett namn såklart.
 
Döper ni om hästar ni köper eller låter ni de ha samma namn som när de köptes? Förutsatt att de har ett namn såklart.
Lite olika, eftersom jag har teman på namnen så sticker det lite i ögonen om namnet den har inte passar in..

För övrigt, en massa confo shows som är igång den här tiden på dygnet? Bl a Oldenburg o Trakehner! :D
 
Hur får man upp affection? Köpte en häst för några dagar sedan där den typ var i botten, och den höjs väääldigt långsamt genom det vanliga omhändertagandet, träning osv.
 
Fick ett så fint stoföl nu på morgonen :love: men ack så dålig, hela 7 A...
D14A5F44-BE99-48D1-8CEF-272C052F989C.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 798
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 047
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 491
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 974
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp