Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite rädd för stora GP skillnader, så jag hade valt en allroundhingst med högre (men inte för mycket högre) siffror. Typ kanske 700-710 i totalGP, och med enskilda siffror som kompletterar stoets. Svårt att ge förslag, det finns nog många som skulle passa.Vad skulle ni betäcka det här trakhenerstoet med? Skulle helst inte vilja ha mot dressyr även om hon har starka dressyrsiffror, men är det det jag borde betäcka mot så får det bli så
https://www.horsereality.com/horses/401778/nika
Några förslag:Hmm, jag vet egentligen inte vad jag vill och dressyr är ju hennes bästa gren så det kanske är bäst ändå att ta en hingst mot dressyr. Men om jag fick välja så skulle jag vilja avla mot hoppning även om det är svårt, så kanske en kombinationshingst skulle kunna vara något.
Nej troligen inte.. Tänkte dock kanske pröva din synliga rab på henne, torde ju vara lika stor chans att hon är bärare som mamma. Men har inte kikat ännu.Vad fin hon var! Men antar att hon inte kommer bli någon avelshäst![]()
Han har ju väldigt låg acceleration, så är ju tråkig om man vill mot hoppning.Jag är lite rädd för stora GP skillnader, så jag hade valt en allroundhingst med högre (men inte för mycket högre) siffror. Typ kanske 700-710 i totalGP, och med enskilda siffror som kompletterar stoets. Svårt att ge förslag, det finns nog många som skulle passa.Kollade snabbt och såg denna (så har du chans på CR också - om du nu vill det... OBS har inte kollat jättenoga på hingsten, så kanske han är ett bottennapp i något annat avseende...) https://www.horsereality.com/horses/539642/lohengrin-d
Ja, se där. Kollade inte så noga som sagt.Han har ju väldigt låg acceleration, så är ju tråkig om man vill mot hoppning.
Nej troligen inte.. Tänkte dock kanske pröva din synliga rab på henne, torde ju vara lika stor chans att hon är bärare som mamma. Men har inte kikat ännu.
Jag är försiktigt intresserad. Länk?Aku*Aisha sto? 0-11-1 Reining 317