HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svårt att säga och jag kan ju inte islänningar men jag har tröttnat på att folk ska ha topp hästar (gärna foundation för de vill gudbevars starta en egen linje) i form av vuxna ston men inte vill betala mer än typ 8000. Att köpa en sådan häst kostar ju lätt 100000HRC+ 20 FT plus att man sedan får vänta läääänge på att den växer upp eller åldra den med reda pengar i form av DP. Jag kommer sätta rätt höga minimipriser för mina och går de inte för det så blir det pension. Varför ska jag sponsra andras avel för?
Detta gäller givetvis inte er här utan totala främlingar :)
Det är lite så jag tänker. Behöver egentligen varken 100' eller 300' men tycker att bra hästar ska kosta. Detta är andra generation så har tagit rätt lång tid att få fram färgkombinationen. Gissar även att personen har ekonomi att betala. Kanske ska säga att jag redan har ett bud från @Riru :angel: :rofl:
 
Ni har kanske sett detta men
"New Breeds & Image Uploader

A lot of you have already seen us spamming the Noriker and Knabstrupper images on social media and keep asking: When are they coming? For now, they have to be delayed until our Image Uploader is fixed. The reason, they’re not here is because the image uploader does something to our images that makes them very ugly and non-transparent. There was a bug report which mentioned it’s also in our Welsh Ponies, though less prominent. But that means they’ll have to be re-uploaded when it’s fixed as well. We hope the developers find the solution soon."
Det kan inte dröja så länge? Kanske?
 
Folk som skickar skambud blir automatiskt bannlysta från att någonsin köpa häst av mig. :devil: Vill de ha kvalitet så får de faktiskt vara beredda att betala också, även om det bara är låtsaspengar det handlar om.
Haha, jag är ju medveten om att mitt pris är rätt högt och 100 000 är ju inte dåligt men tycker det är provocerande att pruta en tredjedel. :p
 
😍😍😍 Fick en trevlig överraskning. Sto, GP739 (!!!) 2VG 10G. Ska bli spännande att se vad hon får för färg sen, Ee AA och CR.
Screenshot_20190327-163249.jpg
 
Vad skulle ni betäcka det här trakhenerstoet med? Skulle helst inte vilja ha mot dressyr även om hon har starka dressyrsiffror, men är det det jag borde betäcka mot så får det bli så :)
https://www.horsereality.com/horses/401778/nika
Vad vill du avla mot? Sprint är ju extremt lågt, så hoppning är nog inte optimalt och i eventing tappas ju agility (plus att speed är onödigt lågt, om än inte katastrof). Ett alternativ är väl att använda en kombinationshingst annars, med bra dressyrsiffror och bra hoppning/annat önskvärt.
 
FYRTIO hästar över :arghh: Jag kommer inte att kunna sälja så många hästar! ... 40..!

Plus 15 föl eller vad det nu var :meh:
 
Vad vill du avla mot? Sprint är ju extremt lågt, så hoppning är nog inte optimalt och i eventing tappas ju agility (plus att speed är onödigt lågt, om än inte katastrof). Ett alternativ är väl att använda en kombinationshingst annars, med bra dressyrsiffror och bra hoppning/annat önskvärt.
Hmm, jag vet egentligen inte vad jag vill och dressyr är ju hennes bästa gren så det kanske är bäst ändå att ta en hingst mot dressyr. Men om jag fick välja så skulle jag vilja avla mot hoppning även om det är svårt, så kanske en kombinationshingst skulle kunna vara något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 798
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 043
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 960
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 489
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp