HorseReality IX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
đŸ˜±
Jag var borta i ett par dagar kĂ€nns det som (mera bara en dag egentligen *host*) och plötsligt översvĂ€mmas stallet av föl, vet inte hur mĂ„nga som kom igĂ„r :nailbiting: och idag dök det upp tre till 🙈 help!
 
Förresten, mĂ„nga trĂ€ns och sĂ„nt har ju fĂ„tt nya bilder men jag undrar ... varför saknar bara supreme trĂ€nsen tyglar? Är man sĂ„ supreme att man inte ens behöver rida med dem? :rofl::p
 
Förresten, mĂ„nga trĂ€ns och sĂ„nt har ju fĂ„tt nya bilder men jag undrar ... varför saknar bara supreme trĂ€nsen tyglar? Är man sĂ„ supreme att man inte ens behöver rida med dem? :rofl::p
PÄ den nivÄn rider man utan tyglar :p

... och med PS schabrak, ser det vÀl ut som? :D
 
Förresten, mĂ„nga trĂ€ns och sĂ„nt har ju fĂ„tt nya bilder men jag undrar ... varför saknar bara supreme trĂ€nsen tyglar? Är man sĂ„ supreme att man inte ens behöver rida med dem? :rofl::p
Titta pÄ supremetranset för Western. Jag höll pÄ att sÀtta i halsen nÀr jag sÄg att det var en bosal :cautious:. PÄ den nivÄn finns det ju liksom bara stÄngbett som alternativ.
 
Titta pÄ supremetranset för Western. Jag höll pÄ att sÀtta i halsen nÀr jag sÄg att det var en bosal :cautious:. PÄ den nivÄn finns det ju liksom bara stÄngbett som alternativ.
Jag har sett den men jag har ingen aning om vad som egentligen anvÀnds pÄ de olika nivÄerna :o Àr det vÀldigt avvvikande?
 
Äntliiiiigen :banana: mitt welsh sto-föl, Cr, sabinobĂ€rare fick till slut sin stjĂ€rna, ibland ska man vara envis som synden, nu ska jag bara vĂ€nta pĂ„ att hon blir vuxen innan jag kan tillverka lite Creamsabino :cautious:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190327-150716.jpg
    Screenshot_20190327-150716.jpg
    116,3 KB · Visningar: 7
Har ett vuxet islandssto med ZZ och SW1SW1, GP601 och 4VG. VÀntar stoföl. LÀmnat en del fina avkommor varav jag sparat tvÄ. SlÀngde ut henne för 300' eftersom jag behöver rensa bland de vuxna men har inget behov att bli av med henne billigt och snabbt.
Fick ett förfrÄgan frÄn spelare Y om hen fÄr köpa för 100', skulle ni acceptera? Har egentligen inte jÀttebehov av pengar men blev lite störd över prutningen Àven om buyout priset kanske var lite vÀl tilltaget :p
 
Har ett vuxet islandssto med ZZ och SW1SW1, GP601 och 4VG. VÀntar stoföl. LÀmnat en del fina avkommor varav jag sparat tvÄ. SlÀngde ut henne för 300' eftersom jag behöver rensa bland de vuxna men har inget behov att bli av med henne billigt och snabbt.
Fick ett förfrÄgan frÄn spelare Y om hen fÄr köpa för 100', skulle ni acceptera? Har egentligen inte jÀttebehov av pengar men blev lite störd över prutningen Àven om buyout priset kanske var lite vÀl tilltaget :p
SvÄrt att sÀga och jag kan ju inte islÀnningar men jag har tröttnat pÄ att folk ska ha topp hÀstar (gÀrna foundation för de vill gudbevars starta en egen linje) i form av vuxna ston men inte vill betala mer Àn typ 8000. Att köpa en sÄdan hÀst kostar ju lÀtt 100000HRC+ 20 FT plus att man sedan fÄr vÀnta lÀÀÀÀnge pÄ att den vÀxer upp eller Äldra den med reda pengar i form av DP. Jag kommer sÀtta rÀtt höga minimipriser för mina och gÄr de inte för det sÄ blir det pension. Varför ska jag sponsra andras avel för?
Detta gÀller givetvis inte er hÀr utan totala frÀmlingar :)
 
Hur lÀnge har tÀvlingarna varit pausade?

Det kan inte vara jÀttelÀnge för jag var in och anmÀlde flera av mina runt kl 14:30, de kanske hÄller pÄ att förbereda nÄgon smyguppdatering sÄ det Àr dÀrför?
 
SvÄrt att sÀga och jag kan ju inte islÀnningar men jag har tröttnat pÄ att folk ska ha topp hÀstar (gÀrna foundation för de vill gudbevars starta en egen linje) i form av vuxna ston men inte vill betala mer Àn typ 8000. Att köpa en sÄdan hÀst kostar ju lÀtt 100000HRC+ 20 FT plus att man sedan fÄr vÀnta lÀÀÀÀnge pÄ att den vÀxer upp eller Äldra den med reda pengar i form av DP. Jag kommer sÀtta rÀtt höga minimipriser för mina och gÄr de inte för det sÄ blir det pension. Varför ska jag sponsra andras avel för?
Detta gÀller givetvis inte er hÀr utan totala frÀmlingar :)

Ja alltsÄ, jag spenderar mellan 200 000-500 000hrc per runda pÄ foundation, för att hitta nÄgon bra/nÄgon ok hÀst men har fortfarande inte fÄtt nÄgon riktigt bra. SÄ jag hÄller med dig..
 
Fann detta i forumet:
"Deloryan has confirmed that a "hard cap" will come in the (far) future, so when you are at your capacity limit or above it, you would neither be able to buy horses nor breed your mares. Just keep that in mind if you plan to breed over-capacity now. :3 "
😹:nailbiting::nailbiting:
(stÄr sen ocksÄ: "The hard cap is planned to get implemented at a more progressed state of the game, when obtaining DP has been made somewhat easier than it currently is. For example, the option to buy DP from other players in-game for other currencies is planned to get added in the meantime. In turn, the price of additional stables will be more managable even without spending real life money. At the moment, though, 200 stables is the maximum a player could own if they buy as many stables as possible, so that number would get relevant in the future.")
 
Fick ett förfrÄgan frÄn spelare Y om hen fÄr köpa för 100', skulle ni acceptera? Har egentligen inte jÀttebehov av pengar men blev lite störd över prutningen Àven om buyout priset kanske var lite vÀl tilltaget :p

Folk som skickar skambud blir automatiskt bannlysta frÄn att nÄgonsin köpa hÀst av mig. :devil: Vill de ha kvalitet sÄ fÄr de faktiskt vara beredda att betala ocksÄ, Àven om det bara Àr lÄtsaspengar det handlar om.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 798
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 043
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 960
Senast: liwhoj
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 489
Senast: Laa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp