HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det någon förklaring på hur GP nedärvs någonstans? Jag tror jag vet men vill vara säker innan jag säljer vissa hästar :P
 
Finns det någon förklaring på hur GP nedärvs någonstans? Jag tror jag vet men vill vara säker innan jag säljer vissa hästar :P
Alla siffror som syns är ett snitt på två dolda siffror. Fölen ärver en siffra från varje förälder, sen tillkommer en slumpad variabel som kan öka/minska siffran något. Snittet mellan dessa två siffror är det som syns hos fölet.
 
Ja, är du kvar?

Ja! Jag lägger ner EmLar först, sen Protanther.

Alla siffror som syns är ett snitt på två dolda siffror. Fölen ärver en siffra från varje förälder, sen tillkommer en slumpad variabel som kan öka/minska siffran något. Snittet mellan dessa två siffror är det som syns hos fölet.

Tack! Så en häst har två dolda siffror varav en ärvs till fölet? Som med färg? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 107
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 117
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 527
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp