HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rensar lite igen, som vanligt. Hojta till om någon vill ha någon, annars åker de flesta på spa ikväll!

Screenshot_20190320_150807.webp

Haha, de är ju lättsålda åtminstone då, om du inte vill behålla. Jag beställde en kopia av en av mina fd tävlingshästar (IRL), hon var linfux med ljus man, bläs och fyra vita strumpor :love: Sto helst också såklart. Gissa vad som kom ut? En alldeles för stor och gänglig, livrädd och tråkbrun utan ett endaste tecken hingst :meh:
Jag beställde en isabella men fick en fux :mad: Dock sto, dessutom såg jag igår att hon nog är rabicano! Så lite tur i lotteriet fick jag (IRL, på spelet är det bara pojkar nu..)

Det kanske går men jag är för otålig för att låta dem snurra runt där när jag bara vill bli av med dem.. :p
Jag kör ytterst sällan mer än en dag. AT stona borde kunna sälja på några timmar. Det finns nästan inga sådana på marknaden. Där ligger de som har en total GP under 700 eller så har de An i exteriören
Det där 2VG stoet kanske @inverterad är intresserad av?

Lägg en annons i mustang-discorden?
Jag använder inte discord hehe

Jag kör ytterst sällan mer än en dag. AT stona borde kunna sälja på några timmar. Det finns nästan inga sådana på marknaden. Där ligger de som har en total GP under 700 eller så har de An i exteriören
Det där 2VG stoet kanske @inverterad är intresserad av?
Då kanske det är värt att kasta ut dem en liten stund då :)

@Iamia Om jag får krångla lite så har jag ett sto till Chalcostephia, ett sto till Echo och ett till Idionyx (NÅT föl måste ju bli bra). :D

Roat mig med lite "administration", uppdaterat mina tabeller med stonas betäckningar (ATna), och räknade även ihop hur många föl jag fått av varje. 2 fail (vad jag har skrivit upp), 17 ston, 9 hingstar och 3 vet jag ej kön än. Ganska bra märrar jag har verkar det som :p

• Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 361
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka