Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde en isabella men fick en fuxHaha, de är ju lättsålda åtminstone då, om du inte vill behålla. Jag beställde en kopia av en av mina fd tävlingshästar (IRL), hon var linfux med ljus man, bläs och fyra vita strumporSto helst också såklart. Gissa vad som kom ut? En alldeles för stor och gänglig, livrädd och tråkbrun utan ett endaste tecken hingst
![]()
Belle skulle jag prova att lägga ut på marknaden om jag var du. Hon ser ju riktigt bra ut.Rensar lite igen, som vanligt. Hojta till om någon vill ha någon, annars åker de flesta på spa ikväll!
Visa bifogad fil 26940
Belle skulle jag prova att lägga ut på marknaden om jag var du. Hon ser ju riktigt bra ut.
Även AT stona borde gå att sälja rätt lätt.
Lägg en annons i mustang-discorden?Det kanske går men jag är för otålig för att låta dem snurra runt där när jag bara vill bli av med dem..![]()
Jag kör ytterst sällan mer än en dag. AT stona borde kunna sälja på några timmar. Det finns nästan inga sådana på marknaden. Där ligger de som har en total GP under 700 eller så har de An i exteriörenDet kanske går men jag är för otålig för att låta dem snurra runt där när jag bara vill bli av med dem..![]()
Jag använder inte discord heheLägg en annons i mustang-discorden?
Då kanske det är värt att kasta ut dem en liten stund dåJag kör ytterst sällan mer än en dag. AT stona borde kunna sälja på några timmar. Det finns nästan inga sådana på marknaden. Där ligger de som har en total GP under 700 eller så har de An i exteriören
Det där 2VG stoet kanske @inverterad är intresserad av?
Testa detJag använder inte discord hehe
Då kanske det är värt att kasta ut dem en liten stund då![]()
Hehe. Lägger du ut mustanger kan jag tipsa om dom i market finds-kanalen om du villJag använder inte discord hehe
Då kanske det är värt att kasta ut dem en liten stund då![]()
Jag kan ta 1VG stoet (AT)Rensar lite igen, som vanligt. Hojta till om någon vill ha någon, annars åker de flesta på spa ikväll!
Visa bifogad fil 26940
Kan ta honomNån som vill ha denna AT-hingstunge? https://www.horsereality.com/horses/526589/mek
719GP, 2VG10G, 314 racing
Vill helst bli av med henne så snabbt som möjligt men kan nog vänta någon dag ja@Mumfie jag kan vara intresserad av 2VG-AT-stoet! Om du har tid att vänta nån dag på att bli av med henne?
Då lägger jag henne till dig!Jag kan ta 1VG stoet (AT)
Ja Munin vet inte hur det ser ut för övrigt men har ett svagt minne av att det är någon mer som har enVem var det som satt på en AT-hingst med G+ på canter? Var det du @Shaggy? Nån mer?